خبرهای داغ:
فیلمساز فلسطینی حاضر در جشنواره مقاومت گفت: همیشه دلم می‌خواست فیلمی بسازم و جایی آزادانه و مناسب نمایش دهم.
کد خبر: ۸۷۵۲۳۷۸
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، «محمد المغنی» فیلمساز فلسطینی درباره حضور فیلمسازان در جشنواره مقاومت اظهار داشت: فیلمسازان جوان با فیلم‌های سیاسی در این جشنواره حضور دارند که بسیار جالب و جذاب است. من که اهل کشور فلسطین هستم و زندگی‌ام کاملا درگیر و تحت تاثیر سیاست است، همیشه دلم می‌خواست فیلمی بسازم و جایی آزادانه و مناسب نمایش دهم.

وی گفت: قطعا چنین جشنواره هایی می‌تواند تاثیرگذار باشد. به خصوص نمایش مقاومت و مبارزه مردمی که در برابر ظلم می‌ایستند. مردمی که فقط مسلمان نیستند و از تمام دنیا حضور دارند. مثلا فیلمی را دیدم که درباره شورش در آفریقا است و مبارزه با ظلم را جهان‌شمول دیدم.

او درباره حضور در جشنواره‌های دیگر توضیح داد: در چند جشنواره در دنیا شرکت کردم ولی اولین بار است که به ایران آمده‌ام. ویژگی خاص این سینما پرداختن به مقاومت و سیاست است که برایم بسیار جذابیت ایجاد کرده است. چرا که دیدم زیر پوشش سیاست، زندگی مردم نیز در اکثر فیلم‌ها به نمایش درآمده است.

او درباره مضمون و نام فیلم خود گفت: فیلم من درباره شرایط زندگی و روانشناسی مردم غزه است که در زیر سایه جنگ دایمی در حال زندگی هستند. فیلم در محله شجاعیه می‌گذرد و به همین دلیل هم نام فیلمم «شجاعیه» است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها