خبرهای داغ:
علی برجی، کارگردان نمایش «جهشه» از تمدید این نمایش برای سومین بار و انتخاب این نمایش به عنوان برترین نمایش سال انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۸۷۵۲۳۶۹
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج، علی برجی گفت: نظر به استقبال زیاد مردم از نمایش «جهشه» این نمایش با حمایت معاونت فرهنگی هنری بسیج، از امروز برای بار سوم به مدت یک هفته به صحنه می‌رود.

وی افزود: نمایش «جهشه» به عنوان برترین نمایش انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس انتخاب و برای اجرا به جشنواره فجر معرفی شد.این نمایش از پنجم مهرماه مدت یک هفته از ساعت 21 در سالن سرو به روی صحنه خواهد رفت.

«جهشه» روایت چند خانواده خرمشهری است که پس از حمله عراق به ایران قصد فرار از خرمشهر را دارند؛ اما با حوادث ناگواری مواجه می‌شوند. نویسندگی این اثر نمایش به قلم مرتضی شاه‌کرم است و احمد علی حسینعلی پور، سهیلا هادی زاده، بهناز پور فلاح، روزبه اختری، شادی امیری، اکبر مددی مهر، بهناز نجفی، امین موذن، پرستو آراسته، مهرناز احدیان، بهرام کاظمی، سیروس سپهری، علی غلامی، افشین و اعظی، شیرین صنعتگر، المیرا معظمی، سمانه حبیب پور و نگار محمدی در آن ایفای نقش می‌کنند.

«جهشه» در تماشاخانه سرو واقع در میدان فردوسی، خیابان سپهبد قرنی، ابتدای خیابان شهید فلاح پور، پلاک یک روی صحنه می‌رود. علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 77601790 تماس گیرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها