بوشهرـ مدیر بسیج سازندگی سپاه عسلویه از اعزام 45نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) از عسلویه به مشهد مقدس خبر داد.
کد خبر: ۸۷۵۲۳۶۴
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷

محمد رجبی در گفتگو با خبرنگار بسیج در شهرستان عسلویه استان بوشهر، اظهار داشت: بسیج سازندگی سپاه عسلویه به مناسبت هفته دفاع مقدس، 45نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) از عسلویه  به مشهد مقدس اعزام کرد.

وی با بیان اینکه این کاروان اولین کاروان اعزامی سال جاری است، افزود: این کاروان از افرادی بودند که برای اولین بار به مشهد مقدس اعزام می شدند.

رجبی ابراز امیدواری کرد: با تلاش‌هایی که در بسیج و سپاه صورت می‌گیرد شاید بتوانیم ذره‌ای از مسئله محرومیت زدایی را در شهرستان عسلویه جبران کنیم و وظیفه ای راکه بر گردن ما دارند، ادا کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: نباید خانواده‌های مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در گیر و دار مشکلات شخصی و سازمانی به فراموشی سپرده شوند و از ارگان‌هایی مانند سپاه این انتظار و توقع، بیشتر از سایرین هست؛ چرا که بر گردن ما حق دارند.

این مدیر بسیجی ادامه داد: طرح کاروان شوق زیارت با هدف تقویت روحیه معنوی خانواده های تحت پوشش کمیته امداد و ترویج فرهنگ ناب ارتباط با اهل بیت (ع)اجرا می شود.

وی با بیان اینکه تقویت باورهای دینی عمده هدف برگزاری این اردوهاست ، گفت: این اردوهای زیارتی در هفته دفاع مقدس باعث ایجاد شور و نشاط معنوی ، همگرایی و ولایت پذیری در بین اقشار مختلف جامعه می شود.

ارسال نظرات