فرمانده سپاه خارگ:

امروز ما با افتخار از جزیره خارگ به جزیره ایثار و مقاومت یاد می کنیم

بوشهرـ فرمانده سپاه ثارلله خارگ گفت: در این جزیره برادران و خواهران شیعه و اهل سنت ، بومیان ، کارکنان صنعت نفت و نیروهای مسلح همه و همه در کنار هم رشادت هایی کردند که در تاریخ ثبت شده است و امروز ما با افتخار از جزیره خارگ به جزیره ایثار و مقاومت یاد می کنیم .
کد خبر: ۸۷۵۲۳۶۰
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱




 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از خارگ، فرمانده سپاه خارگ در یادواره شهدای جزیره خارگ ضمن  تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطر شهدا  گفت: جزیره خارگ ، یک الگویی تمام نما از ایثارگری ، رشادت و از خود گذشتگی در سالهای دفاع مقدس تا کنون است.

کریم دانش آموز افزود:  در این جزیره برادران و خواهران شیعه و اهل سنت ، بومیان ، کارکنان صنعت نفت و نیروهای مسلح همه و همه در کنار هم رشادت هایی کردند که در تاریخ ثبت شده است و امروز ما با افتخار از جزیره خارگ به جزیره ایثار و مقاومت یاد می کنیم .

دانش آموز تصریح کرد:  این رشادتها بود که لحظه ای شریان حیاتی صادرات نفت قطع نشد و باعث شد صدام آرزوی نابودی جزیره خارگ را به گور ببرد .

وی افزود: همزمان با این تلاشها مردم جزیره خارگ نقش مهمی هم در عملیاتهای جنوب داشتند و در هر مرحله ای جوانان ولایی و عاشق این جزیره به جبهه ها اعزام می شدند .

این فرمانده بسیجی گفت: امروز در این جزیره، شهید جبهه جنوب، جبهه خارگ، شهید آتش، شهید دریا و و شهید منا را داریم که اینها بعنوان اسناد افتخار در این جزیره هستند .

دانش آموز افزود: همچنین این جزیره بعنوان راهیان نور و پذیرای سالانه بیش از 10 هزار نفر ازهموطنان عزیز هستند .

فرمانده سپاه ثارالله خارگ با اشاره به اینکه  اگر امروز عزت،شرف و استقلال داریم؛ نیست جز فداکاری شهدای گرانقدر ، ایثارگران و رزمندگان اظهار داشت: امید داریم که همه مردم ایران عزیز قدر شماها و شهدای عزیز را بدانند و بتوانیم در مسیر ولایت و صراط مستقیم اسلام روز به روز شاهد عزت و سرافزاری روزافزون این ملت باشیم .

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار