خبرهای داغ:
کارشناس علمی مدیریت جهادی گفت: مشکلات کشور با مدیریت جهادی حل می‌شود و می توان پس از رفع ضعف‌ها در جهت توسعه و رونق بازار گام برداشت.
کد خبر: ۸۷۵۲۳۲۶
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، طی هفته دفاع مقدسف نشست هم اندیشی با موضوع مدیریت جهادی به همت حوزه مقاومت بسیج ولی عصر(عج) در مسجد سنجیده برگزار گردید.

 دکتر محمد سبحانی‌فر کارشناس علمی مدیریت جهادی در این مراسم اظهار کرد: مشکلات کشور با مدیریت جهادی حل می‌شود و می توان پس از رفع ضعف‌ها در جهت توسعه و رونق بازار گام برداشت.

وی توضیح داد:مدیریت جهادی در سال 1390برای اولین بار توسط مقام معظم رهبری کلید خورد تا تمامی مشکلات کشور با این الگو و سبک حل شود، ایشان بارها در سخنانشان تاکید می‌کنند که مشکلات کشور فقط با مدیریت جهادی رفع می‌شود.

این کارشناس افزود: همانگونه که در 8سال دفاع مقدس با مدیریت جهادی توانستیم با حمله غیر مستقیم 40کشور جهان مقابله کنیم و با دست خالی پیروز شویم،  امروز هم می‌توانیم با تکیه بر اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی بر مشکلات اقتصادی فائق اییم.

وی تشریح کرد: مدیریت جهادی بر 3 بخش تقسیم می‌شود که شامل هدایت (رهبری )، سازماندهی (تیم سازی ) و کنترل و نظارت تیمی می‌باشد.

سبحانی‌فر اضافه کرد: در مدیریت جهادی کار به صورت تیمی انجام می‌شود و همه به این فکر هستند که به دیگران نفع برسانند .

وی ادامه داد: در مدیریت جهادی سن مطرح نیست، همه اقشار جامعه باید مشارکت داشته باشند و هدف کلی نیز کمک رسانی در جهت  رفع محرومین و رفع ظلم و ستم از جامعه است .

سبحانی فر در پایان یادآور شد: در مدیریت جهادی دروغ و تزویر جایی ندارد، سیاست بازی معنا و مفهوم ندارد، البته به این معنا نیست که سیاست و خرد به کار گرفته نمی‌شود، همچنین شایسته سالاری در اواویت قرار می‎‌گیرد.

1008/30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها