معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مرکزی :
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مرکزی گفت: در 6 ماهه نخست امسال 553 فقره کمک هزینه جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی اهدا شده است.
کد خبر: ۸۷۵۲۳۱۶
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ مجید مشهدی ضمن ارائه گزارش عملکرد این معاونت در حوزه حمایت از جوانان تحت پوشش این نهاد حمایتی در راستای شروع یک زندگی مشترک گفت: ازدواج به عنوان راه حلي اجتماعي و پسنديده، وسيله‌اي براي سامان دادن و ثبات زندگي است.
وی افزود: كميته امداد از سال 1370 كمك به‌ امر ازدواج و تهيه ‌جهيزيه ‌نوعروسان و تازه ‌دامادها را در سطح بسيار وسيع انجام داده است.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مرکزی تصریح کرد: پرداخت 553 فقره کمک هزینه جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت در شش ماهه نخست امسال با مبلغ ریالی به ارزش 30 میلیون ریال برای هر نوعروس فراهم شده است.

مشهدی با اشاره به آغاز زندگی مشترک 80 زوج در دهه ولایت و امامت گفت: به مناسبت دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیرخم 80 زوج جوان با کمک هزینه اهدایی دو میلیارد و 400 میلیون ریال زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اهداء جهيزيه به نوعروسان تحت حمايت، پرداخت هديه ازدواج به اولاد ذكور خانواده‌هاي تحت حمايت، معرفي زوجين به بانك‌هاي عامل براي دريافت وام ازدواج، برگزاري كلاسهاي آموزش و مشاوره قبل از ازدواج، اهداء جهيزيه به بانوان تحت حمايت زير 50 سال كه اقدام به ازدواج مجدد کنند و اهداء جهيزيه موردي به نيازمندان از برنامه‌های حمایتی کمیته امداد در ترویج سنت پسندیده ازدواج است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات