خبرهای داغ:
پیشکسوت دوران دفاع مقدس با بیان اینکه امام خمینی(ره) فرمودند ما در جنگ ابهت دو ابرقدرت غرب و شرق را شکستیم؛ گفت: امروز هر چه ما بتوانیم در مقابل دشمن محکم تر بایستیم آنها عقب خواهند رفت و اگر در برابر دشمن از موضع ضعف درآمدیم دشمن پیروز خواهدشد.
کد خبر: ۸۷۵۲۳۰۸
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار علی مولوی از فرماندهان جنگ تحمیلی صبح امروز در همایش نقش ادارات در دفاع مقدس با گرامی داشت هفته دفاع مقدس و یاد شهدای کارمند اظهارداشت: شهید تندگویان یک وزیر جهادی ، انقلابی و بسیجی دوران هشت سال دفاع مقدس است.

این پیشکسوت هشت سال دفاع مقدس در سپاه با بیان اینکه شهید تندگویان در صدر شهدای کارمند است، گفت: صدرنشین پهنه دولت شهیدان رجایی، باهنر و بهشتی هستند.

وی با بیان اینکه امنیت امروز حاصل خون شهیدان است، گفت: در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی کشور در آستانه یک تهدید جدی بود و با تشکیل سپاه و بسیج به دستور امام خمینی(ره) بنی صدر اعتقادی به حضور بسیج و سپاه در جنگ نداشت.

مولوی با بیان اینکه مدعیان به جنگ زیاد بودند ولی اعتقاد و ایمانی به جنگ نداشتند، عنوان کرد: در ابتدای جنگ هیچ امکاناتی نداشتیم و جنگ، جنگ تانک با تن بود.

وی با اشاره به تشکیل سپاه در بیرجند و نقش آن در هشت سال دفاع مقدس گفت: استقرار نیروهای سپاه بیرجند در خط مقدم سوسنگرد آغاز شد.

این پیشکسوت هشت سال جنگ تحمیلی افزود: 31شهریور 59 آغاز یک جنگ تمام عیار از سوی استکبار جهانی علیه انقلاب و مردم ایران بود که این مردم و رزمندگان با ایمانی که داشتند به همراه اطاعت از امام خمینی(ره) بدون هیچ تکیه نظامی توانستند در مقابل بزرگترین و قوی ترین ارتش خاورمیانه ایستادگی کنند و پیروز شویم.

وی با اشاره به اینکه برخی از تاریخ هشت سال دفاع مقدس نگاشته شده است اما برخی هنوز مانده است، یادآورشد: در دل تاریخ امدادهای غیبی هشت سال دفاع مقدس خواهد ماند.

مولوی با بیان اینکه شهدای ما سرشار از عظمت و معرفت بودند عنوان کرد: شهدا در اطاعت پذیری و پشت سر ولایت حرکت کردن پیش قدم بودند و آنها روی کلام ولی خود حرف نمی زدند.

وی با بیان اینکه تا زمانی که بنی صدر بود ما نتوانستیم حتی یک وجب از خاک کشور را از دشمن باز پس گیری کنیم، افزود: بعد از عزل بنی صدر به دستور امام خمینی(ره) ایشان تاکید بر شکسته شدن حصر آبادان داشتند.

وی یادآورشد: رزمندگان و شهداء با اطاعت از امام (ره) توانستند در برابر دشمن پیروز شوند و مدل انقلاب اسلامی با مدل همه دنیا ومسئولان دنیا متفاوت است در ایران دستورات حکومتی را از رهبری می گیرند. ما اطاعت پذیری از ولایت را در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس یاد گرفتیم.

وی با بیان اینکه یک آسیب داریم و آن اینکه دنیا ما را فریب داده است؛ گفت: اگر تسلیم دنیا شویم نخواهیم توانست موفق شویم .

مولوی عنوان کرد: اگر چشممان به داخل و توان داخلی باشد و ولایت پذیری، سبک زندگی، اقتصاد مقاومتی، مدیریت جهادی ومدیریت دفاع مقدس داشته باشیم پیروز بر دشمن هستیم.

این پیشکسوت هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه امام خمینی(ره) فرمودند ما در جنگ دو ابهت غرب و شرق را شکستیم؛ عنوان کرد : امروز هر چه ما بتوانیم در مقابل دشمن محکم تر بایستیم آنها عقب خواهند رفت و اگر در برابر دشمن از موضع ضعف درآمدیم دشمن پیروز خواهدشد.

وی با بیان اینکه مردم ما توانستند 50هزار مستشار آمریکایی را از کشور بیرون کنند، گفت: ملت ما استکبار ستیز و ظلم ستیز است وما اگر توانستیم در مسیر حرکت شهدا پاسدار حریم آنها و ولایت پذیر باشیم موفق خواهیم بود .

این پیشکسوت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مشکلات پیش رو را رفاه طلبی و تجمل گرایی عنوان کرد و افزود: برای مبارزه با این موارد باید با رویکرد جهادی به دهه ابتدای انقلاب بازگشت.

گفتنی است، در پایان از پنج نفر از پیشکسوتان و جانبازان بسیج ادارات استان در هشت سال دفاع مقدس تقدیر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها