جمعی از نیروهای گردان عمار لشکرعملیاتی 27 حضرت محمدرسول الله(ص) با حضور در منزل شهید جاویدالاثر مدافع حرم مهدی ذاکرحسینی با خانواده این شهید دیدار و گفت و گو کردند.
کد خبر: ۸۷۵۲۳۰۴
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج  از سپاه تهران بزرگ؛ همزمان با هفته دفاع مقدس، جمعی از رزمندگان گردان عمار لشکرعملیاتی 27 حضرت محمد رسول الله(ص) با حضور در منزل شهید جاویدالاثر مدافع حرم مهدی ذاکرحسینی یاد همرزم خود را گرامی داشتند.

فرمانده گردان عمار در این دیدار گفت: حضور در منزل این شهید عزیز حقیقتا برای همه ما یک موهبت الهی است. مهدی ذاکرحسینی سالها درجمع ما و در کنار ما بود و در تمامی ماموریت های لشکر در کنار ما به نظام جمهوری اسلامی خدمت کرد، گویی او برای این دنیا نبود چرا که هیچ وقت در برابر مشکلات خم به ابرو نیاورد و همیشه برای انجام ماموریت از دیگران سبقت می گرفت و برای شهادت لحظه شماری می کرد.

حاج علی ذاکرحسینی پدر شهید مهدی ذاکرحسینی نیز در این دیدار با تشکر از حضور همرزمان فرزندش خاطرنشان کرد: من با دیدن همه شما عزیزان یاد مهدی خودم افتادم، پسرم با همه خوبیهایش به شهادت رسید اما مطمئنم روح او نیز امروز اینجا پیش ماست و خوشحال است که چنین دوستان باغیرت و بامعرفتی دارد.



ارسال نظرات