مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قوچان بیان داشت: حذف مطلبی درباره شهید فهمیده از کتب درسی خواست رژیم صهیونیستی است.
کد خبر: ۸۷۵۲۳۰۳
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام عمران هاشمی در همایش اصناف و بازاریان قوچان به مناسبت هفته دفاع مقدس در سالن اجتماعات اتاق اصناف این شهرستان اظهار داشت: تفکر بسیجی نظام اسلامی را تضمین کرده و بسیج یعنی همین حضور اقشار مختلف مردم پس از 37 سال از انقلاب اسلامی ایران در تمام صحنه‌ها به‌ویژه حوزه بازار که قشر تأثیرگذار این صحنه محسوب می‌شوند.

وی با بیان اینکه عزت، آزادی‌خواهی و استقلال‌طلبی امروز به برکت خون شهدا حاصل‌شده و باید ادامه‌دهنده راه آن‌ها باشیم، گفت: بعضی‌ها امروز القا می‌کنند که بهتر است تندروی‌ها کنار گذاشته شود و از سر صلح و آشتی با دنیا درآییم اما آیا علت این‌همه تحریم‌ها علیه ایران شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» است که با حذف آن‌ها تحریم‌ها برداشته ‌شود.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه قوچان با اشاره به اینکه به تعبیر برخی‌ها باید با زبان نرم سخن گفت و مانند بقیه کشورها دنبال تنش نباشیم، بیان کرد: در حادثه منا بیش از 7 هزار شهید در یک بی‌تدبیری یا برنامه‌ریزی عامدانه آل سعود جان خود را از دست دادند و جز شهدای ایران هیچ شهیدی به وطن خود بازنگشت و کسی صدایش درنیامد.

هاشمی یادآور شد: این کشورهای دیگر، جرأت و جسارت اعتراض نداشتند و در ایران اسلامی پس از تهدید رهبر انقلاب، آل سعود مجبور به برگرداندن جنازه‌ها شد اما سایر کشورها امروز عزتی ندارند و صدایشان درنمی‌آید.

وی بابیان اینکه امروز با همسایه و غیر همسایه با لطافت صحبت می‌شود، تصریح کرد: آیا آن‌ها مهربان شده‌اند یا تحریم‌ها برداشته ‌شده است؛ رژیم صهیونیستی می‌گوید برای دستیابی به توافقی سازنده استراتژی باید تغییر پیدا کند و حتی متن کتب درسی در ایران عوض شود و حذف مطلبی درباره شهید فهمیده در کتاب ششم ابتدایی توسط دولت تدبیر و امید خواسته دشمن است.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه قوچان با تأکید بر اینکه هرچقدر مسؤولان در برابر دشمن نرمش کردند آن‌ها رفتارشان بدتر شد، عنوان کرد: وقتی یکی از مسؤولان کشور می‌گوید اتفاقات پیش‌آمده با عربستان فراموش شود و دست دوستی با آن‌ها دراز کنیم بلافاصله وزیر امور خارجه عربستان می‌گوید ما ایرانی‌ها را مسلمان نمی‌دانیم و این است منطق کسانی که فکر می‌کنند جامعه جهانی هستند.

هاشمی با یادآوری اینکه آل سعودی که حدود دو سال است به یمن حمله می‌کند به‌عنوان مسؤول میز حقوق بشر خاورمیانه انتخاب می‌شود، تأکید کرد: وقتی عربستان را ناقض حقوق کودکان معرفی می‌کنند بان کی ‌مون پس از یک هفته حرف خود را پس می‌گیرد و این همان جامعه جهانی می‌شود که می‌توان به خیال برخی از سر صلح با آن‌ها رفتار کرد.

وی برنامه دشمن برای ملت ایران را بی‌خیال شدن از دفاع و حذف روحیه جهادی و درس شهادت‌طلبی و عزت‌خواهی امام حسین (ع) دانست و ادامه داد: آن‌ها که امروز موضوع دفاع را زیر سؤال می‌برند باید پاسخ بدهند که آیا امام حسین (ع) نیز جنگ‌طلب بود؟

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه قوچان با بیان اینکه امروز برخی شبهه ایجاد می‌کنند که بعد از جنگ نباید پول خرج تسلیحات و موشک می‌شد و در موضوعات زیربنایی باید هزینه می‌کردیم، گفت: امروز میلیاردها ریال در موضوعات دیگر هدر داده می‌شود پس چرا این‌ها بیان‌ نشده و چرا نمی‌گویید آمریکا، اسرائیل و آل‌سعود بیشترین سرمایه‌گذاری را در زمینه تسلیحات دارند.

هاشمی دفاع مقدس را به تعبیر مقام معظم رهبری یک گنج پایان‌ناپذیر دانست که نباید از آن و دفاع غافل شد زیرا اگر دفاع انجام نمی‌شد امروز همانند کشورهای افغانستان و پاکستان بودیم و بیان کرد: دفاع مقدس روی پای خود ایستادن را به ملت ایران یاد داد و ابهت غرب و شرق در این دوران شکسته شد.

وی با تأکید بر اینکه اگر بر اساس تدابیر مقام معظم رهبری حرکت شود و مسؤولان نیز گوش‌به‌فرمان باشند امروز ایران برترین قدرت جهان خواهد بود، تصریح کرد: امروز میلیاردها میلیارد پول اسراف می‌شود که باید جلوی سوءاستفاده‌های مالی گرفته شود و اگر به دستورات رهبری درزمینه پیاده‌سازی اقتصاد مقاومتی عمل شود به قدرتی برتر تبدیل خواهیم شد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه قوچان با بیان اینکه وقتی ترکیه حامی اسرائیل بوده و با عربستان هم‌پیاله می‌شود باید کالایش در کشور مورد تحریم قرار بگیرد، تأکید کرد: اقتصاد مقاومتی گسترش مناطق ویژه اقتصادی و آزاد و تجاری نیست زیرا امروز طبق آمار این مناطق برای واردات مورد استفاده قرار می‌گیرد نه موضوع صادرات و به‌سختی کالای داخلی در بازار پیدا می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها