خبرهای داغ:
از فرماندهان دوران دفاع مقدس:

نسل جوان امروز پیرو راه رزمندگان دوران فاع مقدس هستند

فرمانده تیپ 82سپاه صاحب الامر(عج) در یادواره شهدا حوزه شهید صیاد شیرازی گفت: جوانان امروز در قالب مدافعان حرم ثابت کرده اند که در موقع لزوم با تمام قوا آماده جانفشانی هستند.
کد خبر: ۸۷۵۲۲۹۷
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ هاشم آذربایجانی فرمانده تیپ 82 سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین و ازفرماندهان دوران دفاع مقدس در یادواره شهدای حوزه شهید صیاد شیرازی قزوین که با عنوان "سجاده‌های خاکی" برگزار شده بود، اظهارکرد: نسل جوان امروز به تمامی ارزشهای نظام پایبند است لذت کمتر از نسلی که در دوران دفاع مشارکت داشتند نیستند.

وی ادامه داد: امروز به برکت خون شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم در امنیت و آسایش هستیم و اسرائیلی که یک روز ادعا می‌کرد از نیل تا فرات را به دست می‌آوردف امروز زمین پشت دیوار شهرک هایش زمین‌گیر شده است .

آذربایجانی با اشاره به خاطره ای از پدر یکی از شهدای مدافع حرم اذعان کرد: پدر یکی از شهدای مدافع حرم بعد از شهادت فرزندش به من عرض کرد بنده با خدا معامله کردم و  افتخار میکنم که شهیدم در راه دفاع از حرم حضرت زینب به شهادت رسیده است، میبینید که نسل جوان امروزی در راه دفاع از حرم آل الله به شهادت می‌رسند کمتر از نسل دفاع مقدس نیستند.

وی نصریح کرد: این روحیه ایثار و گذشت باید برای  نسل های بعد تبیین شود، نسل جوان امروز نه انقلاب و نه جنگ را دیده است، ولی وقتی آمار ثبت نام‌ها برای اعزام به سوریه را ملاحضه میکنیم میبینیم که چندین برابر آماده جان فشانی هستند؛ جوانان ما امروز در عرصه شهادت در میدان هستند و برای جانفشانی از هم سبقت می‌گیرند.

فرمانده تیپ 82 سپاه صاحب الامر (عج) قزوین در پایان یادآور شد: نسل جوانی که در سوریه شهید می‌شوند از سن 20تا 24 ساله هستند و امروز به برکت خون شهدای مدافع حرم امنیت کامل وجود دارد، همین جوانان عزیز ما داعش را در مرز هایش نابود وزمین گیر کرده است.

1008/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها