فرماندار دشتستان:

ما باید شکرگزار عزت و بزرگی کشور ایران باشیم

بوشهرـ فرماندار دشتستان گفت: کشور ایران به برکت ایمان مردم و و وجود ولایت فقیه در آرامش و پیشرفت به سر می برد که ما باید شکر گزار این عزت وبزرگی باشیم.
کد خبر: ۸۷۵۲۲۸۸
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، ارسلان زارع در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس در کاروانسرای مشیرالملک(دژ) برازجان که از طرف حوزه مقاومت بسیج اصناف سپاه حضرت جوادالائمه(ع) شهرستان دشتستان برگزار شد،با بیان اینکه ایدئولوژی توحیدی، مشارکت مردم و ولایت فقیه مهمترین علت پیروزی رزمندگان ما در دفاع مقدس بود، خاطر نشان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی بیگانگان که نمی توانستند انقلاب را تحمل کنند، با تشویق و پشتیبانی یکی از خبیث ترین دیکتاتورهای قرن یعنی صدام کوشش کردند به مردم و انقلاب صدمه وارد کنند و آن را از بین ببرند.

وی تصریح کرد: ملت بزرگ ایران که با اعتقاد به خدا توانسته بودند حکومت طاغوت را از بین ببرند هرگز تسلیم رژیم بعث نشدند و از مرزها دفاع کردند.

زارعی با اشاره به اینکه هر جای کشور ایران آثاری از تمدنی کهن نهفته است، نقش زنان را در دفاع مقدس مهم و حساس دانست، و اضافه کرد: زنان در ایران نه تنها از کشور عربستان سعودی که زنان در آن حتی حق رای ندارند برتر  بلکه از بسیاری از کشورهای دیگر نیز جلوتر هستند.

فرماندار دشتستان افزود: این مملکت به آسانی حفظ نشده است و از بسیاری از کشورهای افریقایی، آمریکایی و اروپایی و کشورهای همسایه که آسودگی خاطر ندارند و در آشوب و جنگ به سر می برند امن تر است و در آرامش کامل به سر می برد.

وی ضمن بیان اینکه قدمت دشتستان بر می گردد به هزاره چهارم قبل از میلاد، گفت: جهت مرمت قسمت بیرونی و دیوارههای دژ دومیلیارد تومان هزینه شده است که امسال نیز برای بازسازی قسمت داخلی این اثر ارزشمند تاریخی یک میلیارد وهفت صد میلیون تومان بودجه در نظر گرفته شده است.

انتهای خبر/

ارسال نظرات