خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) در نهبندان:

نه آمریکا ونه اروپا قدرت مقابله با ایران را ندارند/ داعش رو به زوال است/ وضعیت بسیج در نهبندان رو به رشد است

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) گفت: نه آمریکا ونه اروپا قدرت مقابله با ایران را ندارند چرا که قدرت دفاعی ایران قابل قیاس با سایر کشورها نیست.
کد خبر: ۸۷۵۲۲۸۰
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ صفرعلی اسماعیلی امروز صبح در مراسم رژه نیروهای مسلح در شهرستان نهبندان با اشاره به نقش و جایگاه ایران اسلامی در معادلات دنیا اظهار کرد: امروز دنیا به ایران اعلام نیاز می کند و اگر کمک های مستشاری ملت ایران و نیروهای مردمی عراق و سوریه نبود امروز خبری از بغداد و دمشق وجود نداشت و این موضوع واقعیت تاریخ است.

 

وی با بیان اینکه دشمنان می گویند عقبه ی استراتژیک ایران در کشورهای اسلامی است افزود: اگر روزی دشمنان فکر احمقانه ای بکنند که بر علیه ایران جنگ انجام دهند باید در کشورهای اسلامی بجنگند که دشمن حتی خواب این موضوع را نیز نمی دید.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) ادامه داد: برخی آقایان در داخل می گویند پس از جنگ جهانی ژاپن و آلمان نیروی نظامی ندارد؛ این حرف درست نیست چرا که آنها در جنگ شکست خوردند و نمی توانستند نیروی نظامی داشته باشند.

 

اسماعیلی با بیان اینکه امروز آمریکا و استکبار دست از جنایات خود بر نداشته است گفت: بر اساس آمار اعلام شده در 15 سال گذشته بیش از 2 میلیون نفر در کشورهای اسلامی کشته شده اند.

 

وی یادآور شد: ناوهای آمریکا و انگلیس در خلیج فارس هستند و پایگاه های نظامی آنها در کشورهای حوزه خلیج فارس فعال است و علاوه بر آن آمریکا گروه هایی را راه اندازی کرده است و امروز شاهد جنگ های نیابتی در منطقه هستیم.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) تصریح کرد: آمریکا داعش را ایجاد کرد تا بلای جان جهان اسلام شود و قرار بود داعش کشوری تشکیل دهد به مراتب از رژیم صهیونیستی وحشی تر و هدف اصلی آنها هم ضربه زدن به ایران بود اما امروزه داعش و سایر گروه های تروریستی در حال نابودی هستند.

 

اسماعیلی با بیان اینکه نه آمریکا ونه اروپا قدرت مقابله با ایران را ندارند چرا که قدرت دفاعی ایران قابل قیاس با سایر کشورها نیست افزود: امروز افتخار ایران موشک نیست بلکه بسیجیانی است که آماده ی جانفشانی هستند.

 

وی ادامه داد: در دولت اصلاحات و آقایی هم در دولت کنونی می گفت ما سایه جنگ را از سر ملت برداشتیم چرا این حرف ها را میزنند سایه جنگ را خون شهدا، حضور قدرتمند ملت و هدایت های رهبر معظم انقلاب برداشته است.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) با اشاره به اینکه فعالیت های سپاه پاسداران و بسیج در شهرستان نهبندان بسیار خوب است گفت: وضعیت بسیج در نهبندان رو به رشد است و علارقم تمام مشکلاتی که وجود دارد روحیه مردم همان روحیه قدیم است و هیچ چیز برای آنها مهم تر از ارزش ها و انقلاب اسلامی نیست که این عوامل باعث شده مردم در تمام صحنه ها در میدان حضور داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار