فرمانده بسیج سپاه حضرت جوادالائمه (ع) دشتستان:

از معلمان الگو برای تحصیل در مدارس استفاده شود

بوشهرـ فرمانده بسیج سپاه حضرت جوادالائمه (ع) دشتستان گفت: باید در مدارس از معلمانی استفاده شود که الگوی مناسبی برای دانش آموزان باشند.
کد خبر: ۸۷۵۲۲۷۷
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷




به گزارش خبرگزاری بسج از شهرستان دشتستان،  فرمانده بسیج سپاه حضرت جوادالائمه (ع) دشتستان در مراسم تکریم و معارفه مدیر کانون بسیج فرهنگیان با تبریک به مناسب بازگشایی مدارس و فرارسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت:  هفته دفاع مقدس یادآوری رشادت ها و ایستادگی مردم ایران است.

سرهنگ نعمت الله غلامپور در ادامه صحبت های خود بیان کرد: آغاز سال تحصیلی جدید برای گذشتگان خاطرات خوبی در پیش دارد و ما باید این خاطرات را همیشه در ذهن نگه داریم.

غلامپور اضافه کرد: راهیان نور بهترین فرصت برای انتقال کردن این رشادت ها به دانش آموزان است که باید این امر را خیلی مهم نگه داشته شود.

وی همچنین به نقش معلمان در تربیت دانش آموزان اشاره کرد و خاطرنشان شد: دانش آموزان در مدرسه از معلمان خود الگو می گیرند و باید معلمانی برای آموزش انتخاب شوند که الگوی مناسبی برای دانش آموزان باشند.

فرمانده بسیج سپاه حضرت جوادالائمه (ع) دشتستان به جایگاه بسیج فرهنگیان در آموزش و پرورش یادآور شد: بسیج فرهنگیان و آموزش و پرورش جایگاه والایی دارند اگر ما در این جایگاه کم کاری کنیم دانش آموزان ضر خواهند کرد.

همچنین در این مراسم معاون اداره آموزش و پرورش شهرستان دشتستان نیز با گرامی داشت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تخصیلی جدید اظهار داشت: بسیج فرهنگیان همیشه در کنار آموزش و پرورش می باشد و در همه کارها با هم دیگر تعامل دارند.

حسین آبادی به فضای آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: فضای آموزش و پرورش یک فضای بسیار صمیمی است و همین صمیمیت باعث شده تا گره گشا باشد.

در این مراسم ستار یحیایی به عنوان مدیر جدید کانون بسیج فرهنگیان شهرستان دشتستان به جای رسوی باصولی معرفی شد.

انتهای پیام/.

ارسال نظرات