جانشین سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر خواستار شد
جانشین سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر گفت: برای ترویج فرهنگ ناب محمدی در مدارس می‌توان کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی را در دوران سال تحصیلی برنامه‌ریزی کرد.
کد خبر: ۸۷۵۲۲۵۵
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳



 


به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، غلامرضا شهابی صبح امروز در ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در بوشهر اظهار داشت: باعث افتخار و سربلندی و برکت الهی است که آغاز سال تحصیلی جدید هرساله با آغاز هفته دفاع مقدس گره خورده و همزمان با فصل شادی دانش‌آموزان به فعالیت علمی می‌پردازند.

جانشین سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر اظهار کرد: دانش آموزان باید علاوه بر آموختن درس‌های ریاضی و علوم تجربی درس‌هایی از شهید و شهادت و از خودگذشتی نیز در کلاس‌های درس یاد بگیرند و از همین نیمکت‌‎های چوبی به جامعه منتقل کنند.

شهابی با بیان اینکه دانش آموزان امیدهای آینده هستند، افزود: امروز باید برنامه‌های روشنگری و ترویج فرهنگ اسلامی فراتر از گذشته در مدارس مطرح شود و از نظرات دانش‌آموزان برای بهتر برگزار شدن برنامه‌های فرهنگی در سطح مدارس، شهر، شهرستان و در برخی موارد استان و کشور استفاده شود.

وی بیان کرد: برای ترویج فرهنگ ناب محمدی در مدارس می‌توان کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی در دوران سال تحصیلی برنامه‌ریزی کرد.

این بسیجی عنوان کرد: بسیاری از شهدا از همین نیمکت های چوبی در همین کلاس‌های درس و هین مدارس به جبهه رفتند و امروز دانش‌آموزان ما نیز باید به تبعیت از همکلاسی‌های خود گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشند و راه شهداء را ادامه دهند.

ارسال نظرات