محمد حسین مهدویان در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد
کارگردان ایستاده در غبار گفت: این جشنواره دوباره به صورت جدی باید تبیین شده و راجع به موضوعات جدید تصمیم گیری جدی شود تا مشخص کنیم که اصولا چه فیلم هایی قرار است در حوزه جشنواره مقاومت مورد بررسی قرار بگیرند.
کد خبر: ۸۷۵۲۲۴۲
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۲
محمد حسین مهدویان کارگردان ایستاده در غبار در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به چهاردهمین جشنواره فیلم مقاومت گفت: جشنواره مقاومت جشنواره ای است که با موضوع پایداری برگزار می شود و کلا جشنواره هایی که موضوعی هستند همیشه چالش هایی در درون خودشان دارند.

وی افزود: ولی به هر حال با همه دردسرهایی که برای چنین جشنواره های موضوعی وجود دارد چند سالی است که برگزار می شود و این چهاردهمین دوره است به نظر می رسد در دوره های اول که تمرکز بیشتر بر روی فیلم های جنگی بوده موضوع مشخص تر بوده و در حال حاضر یک مقدار با توجه به اینکه از جنگ فاصله گرفته ایم فضای جشنواره تغییر پیدا کرده است.

کارگردان ایستاده در غبار اظهار داشت: شاید یکی از کارهای خوبی که می شود کرد این است که این جشنواره دوباره به صورت جدی تبیین شود و راجع به موضوعات جدید تصمیم گیری جدی شود و مشخص شود که اصلا چه فیلم هایی قرار است در حوزه جشنواره مقاومت مورد بررسی قرار بگیرند.

مهدویان تصریح کرد: در حال حاضر وضعیت این جشنواره کمی سلیقه ای است چون جشنواره موضوعی است و این که چه فیلمی و چگونه ارتباط پیدا می کند با موضوع جشنواره همیشه مورد مناقصه و بحث است.

ارسال نظرات