خبرهای داغ:
در همایش پرچمداران نهضت حسینی مطرح شد:

توسل به معصومین راهگشای مشکلات در 8 سال دفاع مقدس

عضو شورای شهر قزوین گفت: توکل به خدا و تکیه برتوان داخل گره‌گشای مشکلات کشور است، در جبهه و جنگ هرجا عرصه بر ما تنگ می‌آمد توسل و تمسک به اهل بیت راه‌گشا بود.
کد خبر: ۸۷۵۲۲۱۷
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، محسن طاهری، مدیر عامل کانون مداحان در همایش پرچمداران نهضت حسینی در حسینیه آستان مقدس امامزاده حسین(ع) اظهار کرد: امروز اگر افتخاری نصیب این مرز و بوم می‌شود مرهون خون شهدا است؛ راه شهدا روزنه‌ای برای شفاعت و راه‌یابی به بهشت هستند.
وی ادامه داد: اگر یقین داشته باشیم که اعمال ما هر صبح و شام به محضر خداوند و عزیزانی همچون ائمه اطهار عرضه می‌شود، تمام اعمال و رفتارمان به خودی خود رنگ و بوی اخلاص خواهد گرفت.
مدیرعامل کانون مداحان خطاب به مداحان اهل بیت(ع) گفت: اولین شرط نوکری اهل بیت، شناخت و معرفت نسبت به این خاندان است؛ از پیشگاه این بزرگواران تا بهشت فاصله‌ای نیست.
طاهری در ادامه تاکید کرد: مداحان هرآنچه که در این راه بدست می‌آورند از عنایت ویژه سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) است و اگر توفیقی باشد به برکت اهل بیت است.
در ادامه این مراسم حسین صلح جو، عضو شورای اسلامی شهر قزوین، ضمن خیر مقدم و خوشامدگویی به حاضران با بیان خاطراتی از شهیدان میرسجادی به مقام والای شهدا اشاره کرد.
وی با بیان این نکته که دفاع مقدس از زوایای مختلف قابل بررسی است ابراز کرد: یکی از این زوایا هنر اهل بیت(ع) در مجذوب کردن افراد است که حتی نام عملیات، لشگر و رمز عملیات با نام این عزیزان گره خورده است.
صلح جو با اشاره به اینکه توکل به خدا و تکیه برتوان داخل گره‌گشای مشکلات کشور است ،خاطر نشان کرد: در جبهه و جنگ هرجا عرصه بر ما تنگ می‌آمد توسل و تمسک به اهل بیت راه‌گشا بود.
عضو شورای اسلامی شهر قزوین در پایان تصریح کرد: اگر جوانان آن دوران امثال شهید میرسجادی‌ها که در جزایر مجنون گرفتار شرایط سخت شدند در کربلا حاضر بودند، ارادات خود را به اهل‌بیت نشان داده و به عرصه ظهور می‌رساندند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار