خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین:
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در یادواره شهدای شهرک نظام آباد بیان کرد: از جمله اهداف و منویات شهداء و امام شهدا، شکست ابهت پوشالی استکبار و شناخت دوست و دشمن بود.
کد خبر: ۸۷۵۲۲۰۷
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس یادواره شهدای شهرک نظام آباد با حضور اهالی این شهرک، مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین، فرمانده حوزه مقاومت بسیج ابوذر، اعضای شورای اسلامی شهرک و خانواده های شهدای محل در مسجد روستای نظام آباد برگزار شد.

حجت الاسلام موسی رجبی مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در این مراسم با تبریک هفته دفاع مقدس به رشادت های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار کرد: هفته دفاع مقدس حقیقتاً یادآور هشت سال مقاومت ایثار شجاعت شهامت، مردانگی غیرت، عزت و عظمت ملت وفادار به‌ نظام و انقلاب امام و شهداست که تحت هیچ شرایطی زیر بار ظلم نرفتند و یاد و نام خودشان را جاودانه تاریخ کردند.

وی خاطر نشان کرد: مسلماً یاری خداوند شامل حال رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس بوده است و خداوند به قلب رزمندگان اطمینان بخشیده است و پیروزی ار آن یاران خدا است.

رجبی عنوان کرد: از جمله اهداف و منویات شهداء و امام شهدا، شکست ابهت پوشالی استکبار و شناخت دوست و دشمن بود، رزمندگان شعار مقاومت تا پیروزی سر می‌دادند، برای اینکه یاری خداوند نصیب انسان شود باید روحیه بسیار قوی و انگیزه الهی داشته باشیم مانند شهداء، در این صورت است که امدادهای غیبی هم به کمک انسان می آید.

این مسئول یادآور شد: در دوران هشت ساله دفاع مقدس، رزمندگان اسلام از امدادهای غیبی برخوردار بودند که اینها در وصیت نامه های شهیدان مشهود است و این نشان از ایمان راسخ به خداوند متعال است.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین تأکید کرد: اگر مسیر و هدفمان الهی باشد خداوند نصرت خود را شامل حال ما خواهد کرد و در سخت ترین لحظات به کمک ما خواهد آمد و اگر کارهایمان برای خدا و جلب رضایت او باشد موفق می شویم.

رجبی در پایان به بیانات رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: توکل و اتکا به خداوند متعال، عمل متعهدانه و مخلصانه، اطاعت و تبعیت از ولایت سه شرط پیروزی حزب اللهی ها در هر زمان، مکان و در هر عرصه می باشد.

گفتنی است شهرک نظام آباد یازده شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است که در پایان از خانواده های این شهیدان تقدیر به عمل آمد.

4001/پ30/ب


ارسال نظرات
پر بیننده ها