خبرهای داغ:
مصطفوی در گردهمایی هفته دفاع مقدس پایگاه حزب الله شاهرود گفت: تلاش دشمنان ما امروز انحراف در دین و تفسیر در اصول و فروع آن و وارونه جلوه دادن آن است و این گروه های تکفیری و داعشی و سلفی و وهابی برای این انحراف و دین هراسی ایجاد شده اند.
کد خبر: ۸۷۵۲۱۸۳
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، علیرضا مصطفوی در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس که به همت پایگاه حزب الله حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) با حضور بسیجیان و جمع زیادی از اهالی و نمازگزاران شهرک امینیان در مسجد عسکریه شاهرود برگزار شد، در سخنانی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره امام راحل و شهدا به موضوع دین شناسی واقعی از محضر قرآن، اهل البیت و شهدای گرانقدر پرداخت و اظهار کرد: مومن واقعی کسی که تابع امامت و ولایت باشد و اصول و فروع دین را رعایت و از محرمات پرهیز کند و واجبات را انجام دهد.

وی افزود: وقتی در زندگی شهدا تحقیق می کنیم شاهد هستیم که آنها مقید به انجام واجبات خود بودند و در این زمینه الگویی برای خانواده و اطرافیانشان بودند و در ترک محرمات نیز اینگوه رفتار می کردند و در خدمت به مردم از روی اخلاص وبرای رضای خدا کوتاهی نداشتند.

مصطفوی خاطر نشان کرد: شهدا تمام کارها را برای رضای خدا و از روی اخلاص انجام می دادند و تابع محض ولایت فقیه که همانا استمرار ولایت انبیاء است بودند و فرمان امام راحل را فرمان امام زمان(عج) دانسته و تعلل نمی کردند.

وی تصریح کرد: خداوند در قرآن بر ولایت پذیری تاکید داشته و ویژگی های مومنان را برمی شمرد یکی از آن متابعت از امر ولی و انجام فروع دین و یقیقن در اصول دین را تاکید قرار می دهند و این در سخنان ائمه هدی نیز کاملاً مشهود است.

کارشناس سیاسی سپاه شاهرود بیان کرد: امروز آنچه ما نیاز داریم شناخت درست و فهم دقیق از دین است نه آنچه خود از آن برداشت می کنیم و باید تلاش کنیم تا با مطالعه و کنکاش در روایات و قرآن و کتب معتبر به درک واقعی از دین دست یابیم درکی که شهدا بدان رسیدند.

وی ادامه داد: تلاش دشمنان ما امروز انحراف در دین و تفسیر در اصول و فروع آن و وارونه جلوه دادن آن است و این گروه های تکفیری و داعشی و سلفی و وهابی برای این انحراف و دین هراسی ایجاد شده اند.

مصطفوی عنوان کرد: اگر ما به سیره شهدا و فرهنگ انقلاب و اسلام و ارزش های آن تمسک بجوییم حتماً در مسیر دین واقعی گام بر میداریم و می توانیم در برابر جنگ نرم دشمنان بایستیم و پیروز شویم.

وی تاکید کرد: جامعه امروز ما نیاز به فرهنگ غنی انقلاب و دفاع مقدس دارد و باید تلاش کنیم که نسل نوجوان و جوان ما نیز از این فرهنگ سیراب شود و درک درستی از اسلام و انقلاب و دفاع مقدس پیدا نماید.

در پایان مراسم از نوجوانان پایگاه که در مسابقات ورزشی دو و میدانی و طناب کشی یک روزه ویژه هفته دفاع مقدس برگزیده شدند با اهدا جوایز ارزنده تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها