خبرهای داغ:
همزمان با هفته دفاع مقدس آئین غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای شهر اقبالیه با حضور مسئولین برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۵۲۱۷۷
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، همزمان با هفته دفاع مقدس آئین غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای شهر اقبالیه با حضور امام جمعه شهر اقبالیه، فرمانده و مسئول نمایندگی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین، شورای شهر اقبالیه و مسئولین ادارات و ارگان ها عطر افشانی و غبار روبی شد.

در این مراسم مردم و مسئولان با آرمان های والای شهدای گرانقدر، امام شهداء و منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تجدید میثاق کردند.

در مراسم غبارروبی شرکت کنندگان در مراسم با نثار فاتحه و اهدای گل، یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس بویژه شهدای شهر اقبالیه را گرامی داشتند.

حجت الاسلام سید مرتضی فاطمیان امام جمعه شهر اقبالیه در این مراسم با تبریک هفته دفاع مقدس گفت: شهداء مظهر ایثار، شجاعت و فداکاری هستند که با خون خود از ارزش ها و اعتقادات دفاع کردند و گنجینیه تمام نشدنی دفاع مقدس را رقم زدند.

وی خاطر نشان کرد: گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی وظیفه ماست چرا که شهداء با خون خود این امنیت و آسایش را برای ما فراهم کرده تا ما در سایه ولایت زندگی کنیم و ما باید اکنون نسبت به گرامیداشت یاد و نام این عزیزان از هیچ کوششی دریغ نکنیم وبه نحو احسن یاد و نام آنها را همیشه در تاریخ این ملت روز به روز جاودانه و زنده نگه داریم.

فاطمیان تصریح کرد: دفاع مقدس به تمامی استکبار و استعمار جهانی ثابت کرد که در مقابل آنها تا پای جان خواهیم ایستاد و از ارزش ها و اعتقادات و دستاوردهای امام راحل (ره ) دفاع خواهیم کرد.

4001/پ30/ب


ارسال نظرات
پر بیننده ها