خبرهای داغ:
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد قزوین:
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد قزوین گفت: امسال مردم خیر استان بیش از 10 میلیارد و 115 میلیون ریال نذورات قربانی به صورت نقد و غیر نقدی به این نهاد پرداخت کردند که میان نیازمندان تحت پوشش توزیع شده است.
کد خبر: ۸۷۵۲۱۵۴
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سید احمد قافله باشی، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) قزوین، اظهار کرد: امسال دفاتر این نهاد و مراکز نیکوکاری همچون سال‌های گذشته با استقرار در سطح شهر و محل های نماز عید سعید قربان و مکان‌های مجاز اعلام شده توسط شهرداری‌ها و فرمانداری‌ها، نذورات نقدی و غیرنقدی مردم نیک‌اندیش را در این عید بزرگ جمع‌آوری کرده اند.

وی با اشاره به اینکه امسال نیز با شناسایی و مشخص کردن خانواده های نیازمند هدایا و کمک های جمع آوری شده در بین این خانواده ها توزیع شده است، افزود: مردم خیر و نوع دوست استان قزوین در روز عید قربان، گوشت قربانی و نذورات خود را به پایگاه مستقر و یا ادارات این نهاد در سطح استان تحویل و در همان روز و در سریعترین زمان ممکن در بین نیازمندان توزیع شده است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد قزوین بیان کرد: دفاتر کمیته امداد و مراکز خرید و فروش و ذبح دام در استان به جمع آوری گوشت قربانی و نذورات مردم خداجو پرداخته و این کمک‌ها بلافاصله با تلاش کارکنان این نهاد و مردم خیر استان در اختیار محرومان و نیازمندان قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه کمک های نقدی جمع آوری شده در مراکز نیکوکاری با هماهنگی سازمان دامپزشکی استان تبدیل به گوشت شده و به همراه گوشت قربانی بین مددجویان توزیع شده است، اعلام کرد: 12 مرکز نیکوکاری در سطح استان برای دریافت کمک های نقدی وغیر نقدی مردم در عید سعید قربان به جامعه هدف و افراد بی‌بضاعت خدمت رسانی کرده‌اند.

قافله باشی یادآورشد: کمیته امداد یک نهاد خدمات‌رسان بوده و حجم و کیفیت خدمات این نهاد طی چند سال اخیر رشد چشمگیری داشته است به طوری که هم اکنون بیش از 23 هزار خانوار در قالب بیش از 41 هزار نفر از خدمات این نهاد در بحش های مختلف از جمله صدقات، کمک معیشت، زکات، تسهیلات قرض الحسنه و کمک های مردمی بهره مند هستند.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها