عضو شورای شهر تهران در گفتگو با«بسیج»:
مجتبی شاکری گفت: کسی حق ندارد از خیابان به عنوان پارکینگ خصوصی استفاده کند ضمن اینکه برخی افراد و ادارات موانعی می گذارند که قطعاً این کار غیر قانونی است.
کد خبر: ۸۷۵۲۱۱۷
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹

مجتبی شاکری عضو شورای شهر اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در خصوص پارکینگ های خصوصی مقابل ادارات، منازل و مغازه های سطح شهر و مشکلات ناشی از آن برای مردم بیان داشت: مردم عوارض می دهند و همه باید از خیابان استفاده کنند، خیابان ملک خصوصی افراد نیست که با ایجاد پارکینگ خصوصی برای مردم محدودیت به وجود بیاورند.

وی افزود: معمولاً برخی ادارات، وزارت خانه ها و شرکت ها برای خود چنین حقی قائل هستند که در مقابل سازمان خود پارکینگ خصوصی ایجاد کنند و از پارک خودروهای دیگر افراد جلویگری کنند در حالیکه همه مردم می توانند از آن استفاده کنند.

عضو شورای شهر اسلامی شهر تهران این اقدام را کاملاً غیر قانونی برشمرد و ابراز داشت : مکرراً این بحث مطرح بوده که خیابان یک مکان عمومی است و به همین خاطر در پروانه ساخت این موضوع لحاظ شده که هر ساختمانی که ساخته می شود باید تأمین پارکینگ کند در غیر این صورت پایان کار نمی دهند لذا کسی حق ندارد از معبر عام به عنوان پارکینگ خصوصی استفاده کند ضمن اینکه برخی افراد و ادارات موانعی می گذارند و از اینکه همه مردم بتوانند از پارکینگ استفاده کنند مانع می شوند که قطعاً این کار غیر قانونی است.

ارسال نظرات