خبرهای داغ:

طرح ساماندهی گلزار شهدای بخش مرکزی دزفول اجرا شد

طرح ساماندهی و همسطح سازی گلزار شهدای اسحق ابراهیم شهر امام در بخش مرکزی دزفول با اعتباری افزون بر سه میلیارد ریال اجرا شد.
کد خبر: ۸۷۵۲۰۶۶
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳

به گزارش روابط عمومی ناحیه دزفول این طرح که در بخش مرکزی دزفول واقع است روز یکشنبه با حضور امام جمعه و مسئولان محلی افتتاح شد.

این طرح با حمایت اداره کل بنیاد شهید خوزستان و شهرستان دزفول،شهرداری های امام ، میانرود و دهیاری روستای انقلاب به مرحله بهره برداری رسید.
تعداد 117شهید منطقه از شهرهای امام خمینی (ره)،میانرود و روستای انقلاب در این گلزار شهدا دفن شده اند.
امام جمعه دزفول در آئین بهره برداری از این طرح ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم به ویژه شهید عادل سعد گفت:کار برای شهدا نزد خداوند متعال محفوظ است .
حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی شهدا را مظهر اقتدار جمهوری اسلامی ،عزت و سربلندی دانست و گفت:هرچه در دنیا داریم از شهدا داریم ونباید اجازه دهیم ملاک و ارزشهای ما متفاوت با ملاک و ارزشهای انقلاب ،شهدا و مقام معظم رهبری باشد.
امام جمعه دزفول گفت:در جوار مزار نورانی شهدا دوباره با آرمان های شهدا پیمان می بندیم که به راه شهدا ،امام خمینی (ره) و رهبری پایبند و وفادار خواهیم بود.
رئیس شورای اسلامی شهرستان دزفول نیز گفت:طرح همسطح سازی مزار شهدای اسحق ابراهیم از دوره نخست شورای شهر آغاز شده و بدون استفاده از اعتبار دولتی و تنها از محل اعتبارات شهرداری ها ساخته شده است.
عبدالعلی کریمی خواستار بهسازی مزار شهدای شهیدآباد و بهشت علی دزفول نیز شد و گفت:برخی اختلاف ها مانع بهسازی مزار شهدای دزفول شده است .
وی رسیدگی به مزار شهدا را از وظایف همه دانست و گفت:بهسازی مزار شهدا آغازی برای ادامه راه شهداست.
رئیس شورای اسلامی شهرستان دزفول خواستار پیگیری بهسازی مزار شهدای دزفول در شورای فرهنگ عمومی این شهرستان شد.
شهرستان دزفول 2 هزار و 600 شهید در دوران دفاع مقدس و پنج شهید مدافع حرم دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار