واکنش گبرلو به‎ انتخاب فروشنده به عنوان نماینده ایران در اسکار در گفتگو با «بسیج»:
مجری سابق برنامه هفت گفت: در مجموع حضور در اسکار خیلی برای من و برای ایران و سینمای ایران نمی تواند یک هدف متعالی و درخشان باشد.
کد خبر: ۸۷۵۲۰۳۷
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸
محمود گبرلو مجری سابق برنامه هفت در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: در مجموع حضور در اسکار خیلی برای من و برای ایران و سینمای ایران نمی تواند یک هدف متعالی و درخشان باشد.

وی افزود: ما خیلی نیازی به اینگونه حضور اینچنینی نداریم مگر اینکه احساس کنیم با حضور در این مجامع می توانیم موفقیت هایی برای ایران داشته باشیم خوب طبیعتا اگر فیلمی ایران را خوب ترسیم کند و فرهنگ و اعتقادات ایرانیان را بتواند به جهانیان معرفی کند می تواند افتخار آمیز باشد امیدواریم فیلم فروشنده بتواند این امتیاز را برای ایران کسب کند.

گبرلو تصریح کرد: اگر من جای هیئت انتخاب بودم از نظر اعتقادی فیلم دیگری را انتخاب می کردم هر چند فیلم فروشنده را فیلم بدی ندیدم ولی در مجموع فکر نمی کنم که حضور در اسکار امتیاز بزرگی باشد.

گبرلو گفت: به طور طبیعی وقتی فیلمی بخواهد در مجامع جهانی حضور پیدا کند باید امتیاز ها و ویژگی های منحصر به فردی داشته باشد یعنی ضمن داشتن ساختار درست، در مجامع جهانی هم مطرح شده باشد حداقل امیدوارم آنطرفی ها این درک را داشته باشند که این فیلم از ایران می آید از ایرانی که این همه حرف بر علیه اش است و همیشه متاسفانه نسبت به فرهنگ و اعتقادات ایرانیان هجوم هایی وجود داشته است.

مجری سابق برنامه هفت اظهار داشت: امیدوارم برداشتی که از فیلم فروشنده می کنند به نفع اعتقادات و آرمان های ملت ایران باشد و بتوانند شناخت درستی از اندیشه های ما با دیدن این فیلم داشته باشند. امید است در مجامع جهانی از فیلم فروشنده برداشت های سیاسی نشود و واقع بینانه فیلم را ببینند.

ارسال نظرات