خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان:
جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با اشاره به خواسته شهدا از ملت ایران گفت: پیام تمامی شهیدان به ملت ایران ، تبعیت از ولایت و مقابله با استکبار جهانی است.
کد خبر: ۸۷۵۱۹۹۴
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در سمنان،‌ با حضور جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان، رئیس سازمان بسیج کارمندی استان، مدیر عامل، معاونین و بسیجیان و کارکنان شرکت برق منطقه ای سمنان، مدیریت آموزش و پرورش شهرستان سمنان و مسئولین و دانش آموزان هنرستان شهید عباسپور سمنان، همایش گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد.

این همایش مشترک که با همکاری پایگاه بسیج شهید عباسپور شرکت برق منطقه ای سمنان، پایگاه بسیج هنرستان شهید عباسپور و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان سمنان به انجام رسید.

اسحاق هراسانیان ، جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با تبریک هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی اظهار داشت: دشمنان اسلام پس از پیروزی انقلاب اسلامی سعی در براندازی جمهوری اسلامی داشتند که در این راستا اقدام به ترور چهره های انقلابی و تحمیل جنگ هشت ساله كردند؛ ولی با تدبیر حکیمانه رهبر کبیر انقلاب و حضور پرشور مردم غیور ایران اسلامی در صحنه های انقلاب، نتوانستند به این هدف شوم خود برسند.

وي امنیت امروز جمهوری اسلامی را ثمره ایثار و رشادت شهدا و ایثارگران در طول دوران جنگ تحمیلی و پس از آن دانست و افزود: استکبار جهانی توان حمله نظامی به ایران اسلامی را ندارد ولی همه تلاش خود را در هجمه های فرهنگی به کار بسته است تا از این طریق بتواند جوانان ما را از ایمان و غیرت ، تهی كند.

جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با اشاره به خواسته شهدا از ملت ایران گفت: پیام تمامی شهیدان به ملت ایران ، تبعیت از ولایت و مقابله با استکبار جهانی است.

در پایان از 19 تن از رزمندگان شرکت برق منطقه ای سمنان با اهداء تندیس تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها