مسئول سازمان بسیج دانشجویی مازندران:

متاسفانه مناطق عملیاتی غرب به مردم معرفی نشده است

اهمیت مناطق عملیاتی غرب کشور کمتر از جنوب نیست و مناطق عملیاتی غرب از مناطق بکری است که ما متاسفانه هنوز آنرا به طور کامل به مردم معرفی نکرده ایم.
کد خبر: ۸۷۵۱۹۶۴
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۳
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، شهرام نوری در ،  با اشاره به  اعزام 400 دانشجوی دانشگاه های  استان مازندران  به مناطق عملیاتی  جنوب گفت: تاکنون بیشتر اعزام‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب و جنوب غرب کشور بوده است اما چند سالی است که این اردوها در منطقه غرب کشور نیز کلید خورده است چراکه عملیات‌های مهم و درگیری‌های سختی در این مناطق با ضدانقلاب و منافقان صورت گرفته که نیازمند معرفی هستند.  
وی افزود: به حول قوه الهی و الطاف خاص شهدای مظلوم چند سالی است که  استقبال از این اردو ها افزایش چشمگیری پیدا کرده است.
  مسئول سازمان بسیج دانشجویی مازندران با بیان اینکه حرکت راهیان نور برای درک ناشناخته‌هاست، گفت: اهمیت مناطق عملیاتی غرب کشور کمتر از جنوب نیست و مناطق عملیاتی غرب از مناطق بکری است که ما متاسفانه هنوز آنرا به طور کامل به مردم معرفی نکرده ایم.  
 
نوری مهم ترین عملیات های غرب کشور را عملیات مطلع الفجر، بازی دراز و روح الله عنوان کرد و گفت: هر کدام از این عملیات ها شاهد رشادت های رزمندگان و فرماندهان بزرگی همچون شهید شرع پسند، شهید غلامعلی پیچک، شهید وزوایی، شهید حاجی بابا، شهید کشوری و شهید شیرودی بوده است.
 
وی در پایان انتقال روحیه شجاعت، ایثار،‌ از خودگذشتگی جانبازان و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس به مردم را از مهم‌ترین اهداف برپایی اردوهای راهیان نور دانست و اظهار کرد: اقشار مختلف جامعه از جمله جوانان و نوجوانان می‌توانند با حضور در مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور بیشتر با این روحیه آشنا شوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار