خبرهای داغ:
مجله فارن پالیسی امروز در قالب یادداشتی عنوان کرد که سیاست خارجی هیلاری کلینتون در صورت پیروزی، از رقیب وی یعنی دونالد ترامپ هم خشونت بار تر و جنگ طلبانه تر است.
کد خبر: ۸۷۵۱۹۵۴
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، به نقل از اسپوتنیک، نشریه فارن پالیسی امروز با انتشار مقاله ای اعلام کرد که سیاست خارجی «هیلاری کلینتون» در صورت پیروز شدن در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری میلادی در آمریکا، نه تنها از «باراک اوباما» جنگ طلبانه تر است بلکه نسبت به رقیب جمهوریخواه وی، یعنی «دونالد ترامپ» هم خشن تر و سختگیرانه تر است.

 

فارن پالیسی نوشت: رویکرد خصمانه کلینتون نسبت به مسکو و اینکه نمی توان به پوتین اعتماد کرد و باید با زور با وی برخورد کرد از «ترامپ» هم پیشی گرفته است. اما وی در صورت انتخاب شدن، در مورد سوریه هم سیاست مقابله جویانه در پیش خواهد گرفت و کاملا واضح است که وی در مورد سوریه و به جز آن، سعی در مواجهه با خرس های روسی دارد.

 

گفتنی است «هیلاری کلینتون» تا به حال موضع رسمی خود در مورد روسیه را اعلام نکرده اما اشارات و سخنان وی در مورد سوریه، نگرانی هایی را ایجاد کرده است.

 

به نوشته اسپوتنیک، اکثر مشاورین «هیلاری کلینتون» در بخش امنیت ملی، معتقد به استفاده از نیروی نظامی برای حل مشکلات موجود در سیاست خارجی هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها