فرمانده حوزه مقاومت بسیج محمد رسول الله شهرستان عسلویه:
بوشهر-فرمانده حوزه محمد رسول الله شهرستان عسلویه گفت:در پیاده رویی گردان بیت المقدس توانمندی های بسیجیان به رخ دشمنان کشیده شد.
کد خبر: ۸۷۵۱۹۲۷
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵

به گزارش  خبرگزاری بسیج از شهرستان عسلویه استان بوشهر، سرگرد   شهرام نوذری دیشب  در جمع  بسیجیان گردان‌الی‌ بیت‌المقدس در پیاده رویی تاکتیکی بیت المقدس با اشاره به اجرای این برنامه اظهار داشت: این پیاده رویی شبانه را نمایشی از اتحاد،همدلی،صمیمیت ،ولایت پذیری وسازش ناپذیری در مقابل دشمنان است.

وی افزود: پیاده رویی شبانه گردان بیت المقدس خط نشانی به سوی دشمنان است که اگر مرتکب خطایی شوند نیروهایی بسیج با قدرت بسیج در حال آماده باش هستند.

 نوذری تصریح کرد قدرت بی مثال بسیج از عقبه تاریخی محکمی برخوردار است همچنین نمونه های بارز  آن عقبه اندیشه اسلام ناب،عقبه مکتب علوی وعقبه مکتب عاشورایی می باشد و عاشوراییان در هیچ شرایطی در مقابل دشمنان تن به ذلت ندادند.

وی اذعان داشت:پیاده رویی شبانه در سطح شهر عسلویه  گردان بیت المقدس نمایشی عملیاتی که نقشه های دشمنان را نقش بر آب می کند.

نوذری یاد آور شد : انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ثمره گرانقدر بسیج می باشد که پیروزهای شگفتی را به همراه داشت.

وی  هدف از برگزاری این پیاده رویی شبانه را ارتقای سطح آمادگی رزمی و آشنایی بسیجیان با تاکتیک های مقابله باتهدید سخت ،نیمه سخت ونرم وافزایش اقتدار گردان برشمرد.

 

نوذری متذکر شد: امروز نیروهای بسیج به اهداف از پیش تعیین شده که ازاهداف اصلی آن سازمان دهی و انسجام بسیجیان جهت مقابله با تهدیدات دشمن بود دست یافت.

ارسال نظرات