سردار عراقی جمهوری اسلامی ایران را امن‌ترین کشور دنیا خواند و گفت: در سایه امنیت رشد و توسعه شکل می گیرد و اگر امنیت نباشد هیچکسی به فکر سازندگی و اقتصاد نخواهد بود.
کد خبر: ۸۷۵۱۹۱۰
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سردار سرتیپ عبداله عراقی عصر امروز در تجمع بزرگ پیشکسوتان، بسیجیان و رزمندگان دفاع در سالن شهید مرتضی اوینی شهرستان ملکشاهی ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: مردم مقام و ولایت مدار شهرستان ملکشاهی در جنگ شهید و آزادگان بسیاری تقدیم انقلاب کردند و با پوست، گوشت و استخوان جنگ را درک کردید.

وی با اشاره به اینکه امنیت و نشاط در ایران نشان از غیرتمندی مردمشان است, ابراز کرد: شما با خداوند عهد بستید و رکاب امام)ره) ایستادید و با کوشش شما مردم با آسایش و آرامش زندگی می‌کنیم.

جانشین نیرو زمینی سپاه با درگیری با منافقین در کردستان, سیستان و بلوچستان مناطق نا امن در حال مبارزه بودیم، عنوان کرد: رژیم بعث عراق با این حال جنگ را به ما تحمیل کردند.

وی با اشاره به اینکه سپاه در آن موقعه تازه شکل گرفته بود و ارتش هم به هم ریختگی زیاد داشت، عنوان کرد: دشمن با تجهیزات کامل و محاسبات مادی تمام عوامل را جز عامل برتری ساز شهادت طلبی در جمهوری اسلامی سنجیده بودند.

سردار عراقی افزود: رهبری امام خمینی (ره) که گوش به فرمانش بودیم و با کمک بسیج مردمی تمامی محاسبات دشمن را بر هم ریختیم.

جانشین نیرو زمینی سپاه بیان داشت: یکی از عوامل برتری ساز ما در جنگ تحمیلی حضور بسیجیان با پشتیبانی مردم و تهیه امکانات برای رزمندگان بود که باعث شد دشمنی که فکر می کرد به عرض دو هفته ایران را تصرف می کند؛ بعد از هشت سال به زانو درآمدند.

وی با تاکید بر اینکه بعد از هشت سال جنگ توانستیم پیروز و سربلند در این جنگ بیرون بیایم؛ اظهار کرد: دشمن به فکر جدا کردن خوزستان و سپس تصرف تهران بود.

سردار عراقی جمهوری اسلامی ایران را امن‌ترین کشور دنیا خواند و گفت: در سایه امنیت رشد و توسعه شکل می گیرد و اگر امنیت نباشد هیچکسی به فکر سازندگی و اقتصاد نخواهد بود.

جانشین نیرو زمینی سپاه اذعان کرد: امروز فرزندان شما در غرب، شمال غرب، سیستان بلوچستان و... در مقابل افرادی می ایستند که به دنبال عملیات های انتحاری در کشور هستند و همین جوانان رشید در این مرزها حصار مستحکمی از جان خود برای دفاع از کشور ایجاد کردند.

وی از آحاد مردم و سپاه ناحیه ملکشاهی تقدیر کرد که چنین برنامه‌ای را تبیین کرده است در پایان این مراسم از سمفونی شهید علی غیوری زاده رو نمایی کرد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار