کسب مدال توسط سه بسیجی در مسابقات جایزه بزرگ کاراته

دوازدهمین دوره مسابقات بین المللی جایزه بزرگ کاراته "جام وحدت و دوستی" در ارومیه برگزارشد و سه بسیجی حوزه 3 شهید عابدی استان قم توانستند در این رقابت ها سه مدال رنگارنگ را از آن خود کنند.
کد خبر: ۸۷۵۱۹۰۰
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۳
به گزارش سرویس بسیج مساجد ومحلات خبرگزاری بسیج، دوازدهمین دوره مسابقات بین المللی جایزه بزرگ کاراته " جام وحدت و دوستی" در شهرستان ارومیه  برگزار شد. در این رقابت ها بسیجیان باشگاه شهید زین الدین پایگاه 7 امام جعفر صادق(ع) حوزه سه شهید عابدی ناحیه امام حسین(ع) قم توانستند سه مدال رنگارنگ کسب کنند.
 
 دراین رقابت ها که در ورزشگاه ۶۰۰۰ نفری غدیر ارومیه برگزار شد از باشگاه شهید زین الدین حوزه شهید عابدی قم سه نماینده در کاتای انفرادی شرکت داشتند و هر ۳ نفر روی سکو رفتند. در رده سنی نوجوانان برادر بسیجی " سید مجید وکیلی"  توانست با ۲ برد به فینال این رده راه یابد و حریف کاتاروی آذربایجانی شود. وی در دیدار فینال موفق به شکست حریف خود شد و به مقام قهرمانی این مسابقات دست پیدا کرد درهمین رده سنی برادر بسیجی " سید علی مصباحی " دیگر کاتاروی این باشگاه در دور دوم مغلوب هم باشگاهی خود شد و برای کسب عنوان سوم در جدول شانس مجدد وارد رقابت شد.
 
  تلاش مصباحی برای کسب برنز به ثمر نشست و وی توانست با مدال برنز به کار خود خاتمه دهد در رده سنی جوانان نیز برادر بسیجی "علیرضا خدری " اولین ملی پوش کاتای استان قم درمسابقات آسیایی مالزی توانست با سه برد قاطع راهی فینال شد و در رقابت با علی زند کاتاروی اراکی موفق نبود و با شکست برابر زند به مقام نایب قهرمانی بسنده کرد.

کاراته کاهای بسیجی باشگاه شهید زین الدین به مربیگری برادر بسیجی "علی سلطانی"  به این رقابت ها اعزام شدند. در این دوره از رقابتها ۳۲۱ کاراته کا از ۱۴ کشور( افغانستان, آذربایجان, بلژیک, کانادا, گرجستان, هنگ کنگ, ایران, عراق, ماکائو, هلند, قطر,سوییس, ترکیه و آمریکا) حضور دارند. این رقابتها را ۶۹ داور قضاوت می کنند.

 
 

 
 

 

 
ارسال نظرات