رحمانی در گفت و گو با «بسیج» هشدار داد

چانه‌زنی سیاسی آمریکا در قرارداد هواپیماها

رخمانی گفت: آمریکایی ها از هواپیماهای مسافربری نیز به عنوان ابزار چانه زنی سیاسی استفاده می کنند و هیچ وقت از سر دلسوزی چیزی را در اختیار ملت ایران قرار نمی دهند.
کد خبر: ۸۷۵۱۸۹۳
|
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۹
جعفر رحمانی کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری بسیج با اشاره به عقد قرارداد با آمریکایی ها برای خرید هواپیمای مسافربری، گفت: این یک واقعیت است که سن ناوگان حمل و نقل هوایی کشور بالا رفته و نیاز به نوسازی دارد اما از طرف دیگر باید بدانیم که آمریکایی ها از هواپیماهای مسافربری نیز به عنوان ابزار چانه زنی سیاسی استفاده می کنند و هیچ وقت از سر دلسوزی چیزی را در اختیار ملت ایران قرار نمی دهند.

وی با اشاره به اینکه در جریان این قرار داد مسائل امنیتی و سیاسی بسیاری وجود دارد که هیچ اطلاعات دقیقی در خصوص آن در دست نیست، ادامه داد: مطمئنا اگر قرار باشد در طی این قرارداد خطوط قرمز کشور نادیده انگاشته شود و یا اینکه آنها درصدد نفوذ در کشور باشند این قرار داد باید ملغی شود.

رحمانی با تاکید بر اینکه محرمانه بودن قرارداد با یک شرکت هواپیمایی معنی خاصی ندارد، گفت: ملتی که برای این کشور خون داده است و چندین سال تحریم های سخت را تحمل کرده نامحرم نیست.
ارسال نظرات