حجة الاسلام حسین بلبلی نیا:

همه مسئولین وظیفه دارند که در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی گام بردارند

بلبلی نیا در نشست بصیرتی حوزه مقاومت فاطمه الزهرا شهرستان بافق گفت: تمام مدیران ، مسئولان،دست اندرکاران و همه اندیشمندان علمی و فرهنگی کشور وظیفه دارند که در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی گام بردارند.
کد خبر: ۸۷۵۱۸۸۲
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق، نشست بصیرتی حوزه مقاومت فاطمه الزهرا (س) شهرستان بافق با موضوع " اقتصاد مقاومتی، نقش مسئولان وآحاد مردم در تحقق آن" در محل موسسه فرهنگی- مذهبی بیت الرضا(ع) برگزار شد.
در این نشست بلبلی نیا با بیان اهمیت و تاکید مقام معظم رهبری در شکل گیری اقتصاد مقاومتی گفت: رهبر معظم انقلاب از سالها پیش اقتصاد مقاومتی را مطرح کردند و بر ضرورت و بازبینی در نظام های اقتصادی کنونی تاکید فرمودند. ایشان خودداری از خام فروشی نفت و حرکت به سمت اقتصاد غیر نفتی،استفاده حداکثری از کالاهای داخلی و نهراسیدن از تحریم های اقتصادی دیگر نکاتی بودند که مورد تایید ایشان بوده است.
بلبل نیا در ادامه ضمن اشاره به مفهوم اقتصاد مقاومتی در شرایط کنونی بیان کرد: مفهوم اقتصاد مقاومتی در شرایط کنونی مبارزه با تحریم ها و متعاقبا تلاش برای کنترل و بی اثر کردن در شرایط آرمانی تبدیل چنین فشار هایی به فرصت می باشد،که قطعا باور و مشارکت همگانی و اعمال مدیریتهای عقلایی و مدبرانه پیش شرط و الزام چنین موضوعی است.
وی افزود: اقتصاد مقاومتی کاهش وابستگی ها و تاکید روی مزیتهای تولید داخل و تلاش برای خود اتکایی است و صد اابته منظور از اقتصاد مقاومتی واقعی، یک اقتصاد مقاومتی فعال و پویاست نه یک اقتصاد منفعل.
بلبل نیا در پایان سخنان خود گام نهادن در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی را وظیفه تمام مدیران و مسئولان دانست و از عموم مردم خواست با خرید کالای ایرانی حمایت از تولیدکنندگان داخلی و چرخه اقتصاد کشور کنند.
ارسال نظرات