رمز موفقیت ایران در دفاع مقدس توکل به خدا، ولایت فقیه، مقاومت و پایداری و فرهنگ عاشورایی رزمندگان و غیور مردان بسیجی، سپاهی و ارتشی بود.
کد خبر: ۸۷۵۱۸۸۱
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زارچ، دوازدهمین جلسه محفل شهدا با سخنرانی حاج احمد هژبری بمناسبت هفته دفاع مقدس با حضور فرماندهی مرکز مقاومت بسیج زارچ، بخشدار و مسئولین بخش در جمع بیش از 500 نفر از خانواده معزز و معظم شهدا، وایثاران و خانواده های بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهدا زارچ برگزار گردید.

در این مراسم هژبری ضمن بیان خیانت های دوران نخست وزیری بازرگان و دوران ریاست جمهوری بنی صدر و تاریخ فراز ونشیب دوران دفاع مقدس به عوامل موثر در پیروزی ایران اسلامی در جنگ نابرابر تحمیلی پرداخت.

وی رمز پیروزی را توکل بخدا، مقاومت و پایداری و فرهنگ عاشورای رزمندگان و غیور مردان بسیجی، سپاهی و ارتشی بیان نمود.

هژبری در سخنان خود به جایگاه و اهمیت انقلاب اسلامی در سطح جهان پرداخت و گفت.: امروز پیام انقلاب اسلامی ایران به دنیا رسیده و موج بیداری را در جهان ایجاد کرده است.

هژبری در سخنان خود رمز پیروزی در عرصه جهانی را حرکت در پشت سر ولایت فقیه و گوش بفرمان نایب امام زمان بودن ، توجه به بیت المال روحیه ایثار و فداکاری و شهادت طلبی و مقاومت بیان نمود.

لازم بذکر است جمعه شبها محفل شهداء با حضور حداکثری خانواده های معظم شهداء ایثارگران مسئولین و بسیجیان و خانواده های بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهداء زارچ در میدان شهداء هر هفته بیاد یکی ازشهدای بخش،همراه با قرائت وصیتنامه و زندگینامه شهید برگزار می گردد.

ارسال نظرات