مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان عسلویه عنوان کرد

فعالیت گسترده بسیج و سپاه در عرصه فرهنگی

بوشهر-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان عسلویه گفت: بسیج و سپاه در کارهای فرهنگی امروز جایگزین خیلی از نهادهایی شده‌اند که وظبفه ذاتی آنها مباحث فرهنگی است.
کد خبر: ۸۷۵۱۸۸۰
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان عسلویه استان بوشهر، حجت‌الاسلام روح‌الله میرشکاری یکشنبه شب در برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در حوزه علمیه خواهران عسلویه ضمن تشکر از حضور بسیجیان طلاب و تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: بسیج و سپاه در کارهای فرهنگی امروز جایگزین خیلی از نهادهایی شده‌اند که وظیفه ذاتی آنها مباحث فرهنگی است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در دیدار فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فرمودند وظیفه سپاه علاوه بر دفاع خارجی و داخلی، کارهای فرهنگی به جا مانده از برخی ادارات و ارگان‌هاست که باید انجام بدهند ولی اینکار را نمی‌کنند.

میرشکاری خاطرنشان کرد: کارهای فرهنگی سپاه را وقتی با سایر ارگان‌ها مقایسه می‌کنیم تعجب آور است و این جای قدردانی دارد و مردم عزیز ما هم این مسئله را درک می‌کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان عسلویه بیان کرد: جنگ علیرغم تلفاتی که داشت و شهدایی که تقدیم شد گنجینه خیلی بزرگی است و ما ظرفیت‌های خود را در این جنگ فهمیدیم و این ظرفیت "ما می‌توانیم" بود.

وی افزود: اینکه برخی می‌گویند انقلاب صادر نشده است، حرف اشتباهی است و در واقع، مقاومت چندین ساله کشورهای مسلمان منطقه و الگوگیری از انقلاب ایران نتیجه صدور انقلاب است.

این مسئول خاطرنشان کرد: علت اینکه ما در جنگ پیروز شدیم سه عامل ایمان مردم، وحدت و تبعیت از ولایت فقیه بود.

میرشکاری در ادامه اظهار داشت: پیروزی در 8 سال دفاع مقدس نتیجه رشادت و سلحشوری‌های رزمندگان و جانفشانی شهدا و رهبری امام امت بود اما امروز دیگر آن دوران جنگ سخت تمام شده است.

وی افزود: امروز هم در واقع جنگ تمام نشده است اگر تا دیروز خاکریزها و دشمن مشخص بود امروز جنگ مرزی ندارد و در خانه‌های ماست و خطر آن بیشتر از جنگ سخت است.

وی تاکید کرد: ما وظیفه داریم از ولی فقیه زمان خود امام خامنه‌ای تبعیت کنیم تا بتوانیم این برهه خطرناک از زمان را پشت سر بگذاریم.

ارسال نظرات