مسئول سیاسی جامعه اسلامی دانشگاه زنجان:
تبعیض های اجتماعی و سوء استفاده مسئولین از بیت المال مردم را آزار می دهد.
کد خبر: ۸۷۵۱۸۳۱
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول سیاسی جامعه اسلامی دانشگاه زنجان زنجان با انتقاد از تبعیض های اجتماعی در کشور با اشاره به حدیث شریفی از امیرالمومنین (ع) گفت: حضرت علی (ع) فرمودند که: اِنَّ الله عَزَّ وَ جَلَّ فَرَضَ علی اَئِمَّهِ العَدلِ اَن یُقَدِّروا انفُسهم بِضعفهِ النّاس کَیلا یَتَبیَّغ بالفقیرِ فقرُه. "خداوند عزوجل بر پیشوایان عادل واجب کرده که سطح زندگی خود را با مردم ناتوان برابر کنند تا فقیر را ، فقرش برآشفته نکند".

سید محمد موسوی با اشاره به اینکه مردم ولی نعمتان این انقلاب و این کشور هستند، افزود: مردم کشور ما کسانی هستند که از ظلم و ستیز حکومت پادشاهی به تنگ آمده بودند و برای تحقق آرمانهای اسلامی خود انقلابی شگرف را رقم زدند.

وی اظهار داشت: مردم ما انقلاب کردند تا طعم شیرین عدالت و برابری را بچشند و هزاران شهید را تقدیم اسلام کردند تا این انقلاب پابرجا بماند و خار چشمی باشد بر تمام مستکبران و ظالمان جهان.

این فعال دانشجویی خاطرنشان کرد: حال بعد از گذشت چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی ، بی مهری هایی را از جانب تعدادی از مسؤلان و کارگزاران نظام مشاهده می کنیم که مردم را آزرده خاطر کرده است.

مسئول سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه زنجان افزود: متاسفانه مسؤلانی در کشور وجود دارند که با سو استفاده از قدرت و نفوذ خود در دستگاه ها، زندگی اشرافی برای خود و اطرافیانشان رقم زده و به سمت افزایش تبعیض های اجتماعی حرکت می کنند.

وی با اشاره به شخصیت شهید رجایی به عنوان یک مسئول انقلابی ساده زیست، تصریح کرد: شهید رجایی که باید اسوه و الگوی تمام مسئولین باشد، فرمود : مردم ما از کمبودها و کسری ها گله ندارند ، آنچه مردم را آزار می‌دهد و صدایشان را درمی‌آورد وجود تبعیضات ناروا و سو استفاده از بیت المال است و بس!

مسئول سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه زنجان خاطر نشان ساخت: این مردم پای ارزش ها و آرمان های خود هستند و خواهند ماند اما، ای مسؤلین مبادا روزی تبعیض را احساس کنند، آنوقت است که خون پاک شهیدان پایمال و اعتماد مردم سلب خواهد شد.

ارسال نظرات