خبرهای داغ:
همزمان با هفته دفاع مقدس صورت گرفت

برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس در شهرداری قم

همزمان با هفته دفاع مقدس نمایشگاهی با همین مضمون در ساختمان مرکزی شهرداری قم برگزار شده است.
کد خبر: ۸۷۵۱۸۲۱
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، همزمان با هفته دفاع مقدس به همت پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) شهرداری قم، نمایشگاهی با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره دوران دفاع مقدس در محل شهرداری مرکز برگزار شد.

سیدمهدی هاشمی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) شهرداری قم با اشاره به برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: در قالب این نمایشگاه و شبیه سازی بخشی از فضای جبهه و جنگ، آثاری از دوران دفاع مقدس نیز در معرض دید مراجعه‌کنندگان شهرداری به نمایش گذاشته شده است.

وی با اشاره به هدف از برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس گفت: این نمایشگاه در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای دوران جنگ تحمیلی و همچنین تجدید پیمان با آرمان‌های امام راحل(ره) و شهدای انقلاب اسلامی برگزار شده است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) شهرداری قم به بخش‌های مختلف نمایشگاه دفاع مقدس اشاره و خاطرنشان کرد: سنگرسازی، پخش کلیپ‌های دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم، نمایش تصاویر شهدای جنگ تحمیلی و بخش ویژه شهدای مدافعان حرم از جمله بخش‌های این نمایشگاه است.

هاشمی با تاکید بر جایگاه شهدا در نظام اسلامی و نقش آنها در آرامش و امنیت امروز کشور، اظهار کرد: شهرداری قم در این راستا ضمن برگزاری این نمایشگاه در محوطه داخلی مرکز، اقدامات گسترده‌ای را در سطح شهر متناسب با این ایام انجام داده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار