نصب تصاویر شهدا در سطح شهر یاسوج پایان یافت

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد از پایان نصب تصاویر شهدا در سطح شهر یاسوج خبر داد.
کد خبر: ۸۷۵۱۷۹۲
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۶

سید مصطفی مهدی در نشست ظهر امروز فرهنگ ایثار و شهادت با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و سلحشورهای شهدا و رزمندگان است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد در خصوص نصب تصاویر شهدا در آستانه برگزاری اجلاسیه ملی شهدای استان گفت: نصب تصاویر شهدا در مرکز استان پایان یافته است، در شهرستان گچساران مراحل پایانی را سپری می‌کند و در شهر دهدشت نصب تصاویر شهدا بزودی آغاز می‌شود.

وی با ارزشمند دانستن خدمات ارائه شده به جامعه ایثارگری و خانوداه شهدای استان در دولت یازدهم گفت: اقدامات دولت یازدهم در سرکشی از خانواده شهدا و ایثارگران، برگزاری یادواره شهدا و ساخت و توسعه گلزار شهدا ارزنده بوده است.

اجلاسیه شهدا فرصت ارزشمندی برای ثبت خاطرات دوران جنگ است

در ادامه امرالله درفشی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس فرصت ارزنده‌ای برای گرامیداشت رشادت‌های رزمندگان است و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت چراغ راه همه افراد جامعه است.

وی تصریح کرد: اندوخته‌های ذهنی رزمندگان در جنگ هشت ساله دفاع مقدس باید ثبت و ضبط و به نسل‌های بعد منتقل شود که برگزاری اجلاسیه شهدا فرصت ارزشمندی برای ثبت این خاطرات است.

ارسال نظرات