بوشهر - فرمانده سپاه تنگستان گفت: ترویج فرهنگ دفاع مقدس یکی از سلاح استراتژیک و یکی از قدرتهای بزرگ ما در جنگ نرم علیه دشمنان است.
کد خبر: ۸۷۵۱۷۶۷
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، محمد علی ملاکی در صبحگاه دانش آموزی و در جمع دانش آموزان دبیرستان کار و دانش حضرت ابوالفضل شهر اهرم گفت: انقلاب اسلامی در سایه رهبری امام خمینی (ره) و اتحاد و همدلی مردم به پیروزی رسید و تا امروز نیز با همان صلابت و همدلی و در سایه هدایت رهبری مقام معظم رهبری مسیر خود را ادامه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه امروز جنگ نظامی نداریم ادامه داد: ما در این برهه از زمان نیازمند فرهنگ دفاع مقدس هستیم چرا که فرهنگ دفاع مقدس مانند یک دژ مستحکم ما را در مقابل افکار شوم و دسیسه های دشمنان بیمه خواهد کرد.

ملاکی در ادامه با اشاره به این که امروز جنگ نرم جنگی پیچیده تر و سخت‌تر از نبرد نظامی دوران دفاع مقدس است است اظهار کرد: دشمنان در صدد هستند از طریق جنگ نرم جوانان ما را از خانواده ها جدا کرده و آنان را درگیر مدگرایی و مواد مخدر کنند.

فرمانده سپاه تنگستان افزودنهادینه کردن فرهنگ دفاع مقدس راهکار مقابله با جنگ نرم دشمنان انقلاب اسلامی است که این مهم نیاز به کار و تلاش در حوزه تعلیم و تربیت دانش آموزان دارد و کار معلمین و فرهنگیان و دانش و پژوهش دانش آموزان در این موضوع راهکار خوبی برای این مهم خواهد بود.

وی تصریح کرد: ترویج فرهنگ ناب دفاع مقدس نباید تنها به این هفته خلاصه شود بلکه اجرای برنامه‌های فرهنگی در این مورد باید همیشگی بوده تا نسل امروز با آن دوران آشنا و مانوس شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها