فرمانده تیپ 214 حضرت امیر منطقه دوم ندسا:

خوی شیطانی امریکا سالهاست که برای ما آشکار است

فرمانده تیپ 214 حضرت امیر منطقه دوم ندسا گفت: امریکا هرگز برای ما خیر و برکتی نداشته و نخواهد داشت و صد البته که خوی شیطانی این شیطان بزرگ سالهاست که برای ما آشکار شده است.
کد خبر: ۸۷۵۱۷۶۶
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، احمد دولابی در جمع پیشکسوتان جهاد و شهادت حوزه مقاومت حضرت محمد رسول الله تنگستان گفت: ما به برکت دفاع مقدس به پیشرفت های گوناگونی رسیده ایم و امروز اگر قله های ترقی و توسعه یکی پس از دیگری فتح می شود را باید مرهون جانفشانی شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس بدانیم.

وی گفت: ما در دفاع مقدس شروع کننده جنگ نبودیم و در مقابل تهاجم وحشیانه بعثی ها از خود دفاع کردیم و دفاع ما مقدس شد چرا که تلاش و جهاد ما برای دفاع از حقوق انسانی امان بود.

دولابی خاطر نشان کرد: رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس با استقامت و شجاعت تمام تمرکز بر کلمه الله را مد نظر قرار دادند و با توسل به ائمه اطهار در میدان نبرد حق علیه باطل حضور پیدا کرده و با رمز مروت و جوانمردی عملیتها را یکی پس از دیگری با موفقیت پشت سر گذاشتند.

وی افزود: تکیه بر معنویت و بی اعتنایی رزمندگان در دوران دفاع مقدس رمز موفقیتشان بود و این موفقیت با چاشنی شهادت طلبی و ایثار پیروزی را برای ما رقم می زد.

ما همه اقتدار و امنیت امروز را باید قدر بدانیم و تکیه بر کلام ولایت و خط و مشی که مقام معظم رهبری مشخص می کنند را هرگز فراموش نکنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار