خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:

پیروزی ایران در برابر استکبار الگوی تمام مسلمانان جهان خواهد بود

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در همایش بزرگ رزمندگان و ایثارگرن شهر تاکستان گفت: موفقیت ایران در برابر مستکبرات سبب فزونی جسارت سایر مسلمانان می‌شود.
کد خبر: ۸۷۵۱۷۵۶
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، همایش بزرگ رزمندگان و ایثارگران شهرستان تاکستان با حضور سردار شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان در سالن امام علی)ع)  شهر تاکستان برگزار شد.

سردار شاهرخی در این مراسم اظهار کرد: امروز ایران برای مسلمانان دیگر کشورها به مثابه یک آزمایشگاهی است که اگر این تجربه ایستادگی در برابر ظالمان جهان محقق شود و تا مقصد نهایی به کار خود ادامه دهد، جسارت مسلمانان دیگر افزون‌تر خواهد شد.

وی افزود: دشمن هنوز با تمام قوا در حال مقابله با ایران اسلامی است و جبهه  و جنگ همچنان در نوع و شکل و ابعاد دیگر و گاها هولناکتری باقی است.

این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه معیار انقلابی بودن، التزام عملی مسئولین کشور به پیروی از ولایت مطلقه فقیه می‌باشد، خاطرنشالن کرد: گاهی فتنه گران به نام امام حسین(ع) و استفاده از رنگهایی که از دیدگاه مذهبی برای مردم قداست دارد می‌خواهند ریشه اتقلاب را خشک کنند، در اینگونه موارد تنها عملکرد درست تابعیت از فرمایشات رهبری بوده و هست .

فرمانده سپاه استان قزوین گفت: وظیفه ما در این برهه ویژه از زمان، حفظ فرزاندانمان در برابر این توطئه ها است چرا که اگر دشمن جوانان ما از راه به در برد و یا آنها را در جهت خواسته های خود در آورد و نیز به هر دلیل دیگری نظر آنان را در خصوص کشورشان تغییر دهد، تمام سرمایه و دارایی کشور را به تاراج برده است.
شاهرخی در بخش پایانی سخنانش تصریح کرد: دشمن از طریق ماهواره، فضای مجازی و بسیاری از رسانه های ارتباط جمعی و تجهیزات که در اختیار دارد به تخریب ریشه های انقلاب می‌پردازد و ما باید هوشیار باشیم و راههای نفوذ و نقاط ضربه پذیر را سد کنیم.
گفتنی است در پایان این مراسم  از 3 خانواده شهید و 5 جانباز 70 درصد دفاع مقدس تجلیل شد.

7001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار