نمایشگاه پوستر «هنر مقاومت» در شهرستان ری گشایش یافت

خبرگزاری بسیج: نمایشگاه پوستر «هنر مقاومت» به مناسبت هفته دفاع مقدس، با حضور جمعی از هنرمندان و مسئولان استانی و محلی در مجتمع فرهنگی هنری شیخ ابوالفتوح رازی شهرستان ری گشایش یافت.
کد خبر: ۸۷۵۱۷۴۰
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۲

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ آثار این نمایشگاه حاصل تلاش استاد مهدی نجفی پور کارشناس گرافیک و مدرس هنر است که طی 20 سال خلق شده است.

مهدی نجفی پور در این باره گفت: آثار نمایشگاه هنر مقاومت از سال 1375 تا 1395تولید شده و به موضوعاتی چون: اقتصاد مقاومتی، مدافعان حرم، مقاومت مردم فلسطین، وحدت مسلمین، مبارزه با استکبار جهانی، مبارزه مردم ایران با رژیم ستمشاهی، پیروزی انقلاب اسلامی، مقاومت یاران سید الشهدا (ع) در روز عاشورا و لزوم مبارزه با داعش اختصاص دارد.

وی با اشاره به نام گذاری سال جاری با عنوان «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» اظهار داشت: بخشی از آثار این نمایشگاه به این موضوع اختصاص دارد که به تقویت بنیه اقتصادی از طریق تکیه به توان داخلی اشاره دارد.

گفتنی است نمایشگاه پوستر «هنر مقاومت» از سوم تا دهم مهرماه در مجتمع فرهنگی هنری شیخ ابوالفتوح رازی واقع در میدان نماز از ساعت 9 تا 19 پذیرای علاقه مندان است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار