خبرهای داغ:
رجبی گفت: ورزشکاران همیشه در راه تحقق اهداف و سیاست‌ های نظام مقدس جمهوری اسلامی پیش‌ قدم بوده و در دوران دفاع مقدس حضوری موثر و تاثیرگذار داشته اند.
کد خبر: ۸۷۵۱۷۰۳
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، رئیس بسیج ورزشکاران استان اصفهان در گفتگویی،در خصوص برنامه های هفته دفاع مقدس اظهار کرد: ورزشکاران همیشه در راه تحقق اهداف و سیاست‌ های نظام مقدس جمهوری اسلامی پیش‌ قدم بوده و در دوران دفاع مقدس حضوری موثر و تاثیرگذار داشته اند.

*تقدیر از خانواده شهدای مدافع حرم در ورزشگاه فولادشهر

وحید رجبیادامه داد: مراسم تقدیر و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم در ورزشگاه فولادشهر بعد از بازی سپاهان و پرسپولیس برگزار شد.

وی افزود: در مجموعه سالن مخابرات با حضور یکهزار و ۵۰۰ نفر از ورزشکاران سطح شهر اصفهان مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس را برگزار کردیم که با استقبال شرکت کنندگان همراه بود.

رئیس بسیج ورزشکاران استان اصفهان با اشاره به فعالیت های هیئت کوهنوردی، تصریح کرد: همایش هیئت کوهنوردی سیدالشهدا علیه السلام در محل شرکت برق استان اصفهان به مناسبت گرامیداشت دفاع مقدس انجام شد.

رجبی خاطرنشان کرد: غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا از دیگر برنامه های با اهمیت ما بود که با هدف زنده نگهداشتن یاد شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شد.

*برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس در باغ غدیر

این مسئول از برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس خبر داد و اظهار کرد: فعالیت این نمایشگاه از امروز در محل باغ غدیر آغاز می شود و تا روز جمعه ادامه خواهد داشت.

وی درباره برنامه های این نمایشگاه افزود: قرار است دو تیم پزشکی خواهر و برادر در این نمایشگاه حضور داشته تا وضعیت فیزیکی و جسمانی مراجعه کنندگان را بررسی کنند که حرکت های اصلاحی، ورزشی توسط این تیم ها تجویز خواهد شد.

مسوولبسیج ورزشکاران استان اصفهان تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدا در شهرستان های مختلف از دیگر برنامه های سازمان است که در طول هفته دفاع برگزار خواهد شد و کنگره شهدای ورزشکار دفاع مقدس نیز در شهر درچه در حال برگزاریاست.

*رالی جانبازان با هدف توسعه ورزش بین جانبازان

رجبی با اشاره به اینکه رالی جانبازان از شهر اصفهان آغاز تا شهر چادگان ادامه دارد، گفت: هدف از برگزاری این مسابقات ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، توسعه ورزش بین جانبازان و خانواده های آنان و همچنین تکریم و تعظیم ایثارگران است.

وی در پایان با بیان اینکه یکهزار و ۸۶شهید ورزشکار در استان اصفهان وجود دارد، خاطرنشان کرد: دیدار و تجلیل از خانواده این عزیزان در شش ماهه اول سال توسط سازمان بسیج ورزشکاران انجام شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها