خبرهای داغ:
دشمن شناسی قوی امامین انقلاب به عنوان دیده بان نظام اسلامی، از شاخصه های مهم انقلاب اسلامی ایران است که مسئولان دولتی می توانند با توجه به این شاخصه مهم، در سطح جهان موضع گیری داشته باشند.
کد خبر: ۸۷۵۱۶۹۶
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج،معاون سابق سیاسی سپاه صاحب الزمان(عج)در رابطه با سخنان رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل و تاکید دولتمردان ایران در سفر به نیویورک بر بدعهدی آمریکا و کارشکنی آمریکاییان، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران یک گنجینه ای بسیار غنی از تجربیات ۳۷ ساله است.

رمضانعلی غلامرضایی تاکید کرد: اگر مسئولان ما به مواضع، منویات و توصیه های امامین انقلاب توجه و عمل کنند، در بسیاری از موضع گیری ها و عملکردهایشان دچار مشکل نمی شوند.

به گفته این کارشناس سیاسی، متاسفانه گاهی در حوادث و رخدادهای سیاسی که برای کشور ایران در صحنه بین المللی و منطقه به وجود می آید، مسئولان از این تجربه غنی انقلاب اسلامی کمتر استفاده می کنند.

وی تصریح کرد: این امر باعث می شود، پس از گذشت مدتی جریانات و مسئولان سیاسی مجبور به تغییر و اصلاح مواضع خود می شوند، البته از این منظر که یک مسئول و گروهی نسبت به مواضع اشتباه گذشته خود برگشت دارد، خود جای تقدیر دارد، ولی از این بابت که این افراد، مسئولانی هستند که در حال تعیین سیاست های نظام بوده، این تغییر نگرش و مواضع زیاد زیبنده نیست.

وی ادامه داد: به هر حال به دلیل داشتن رهبرانی که هم اشرافیت کامل برمسائل و هم کلام نافذی در جهان دارند، زیاد این تغییرات جالب نیست و بهتر آن است که از ابتدا گوش به فرمان باشیم.

غلامرضایی افزود: دشمن شناسی قوی امام راحل و رهبر معظم انقلاب به عنوان دیده بان نظام اسلامی، از شاخصه های مهم انقلاب اسلامی ایران است که مسئولان دولتی می توانند با توجه به این شاخصه مهم، در سطح جهان موضع گیری داشته باشند.

وی با بیان اینکه برخی از مسئولان ما متاسفانه بر این تفکر هستند که دنیای دیپلماسی متفاوت از دنیای ارزش ها است، گفت: به عنوان نمونه رهبر معظم انقلاب در جریان برجام، قریب به ۴۰ ماه قبل براساس منابع دینی و ارزشی نتیجه ای که امروز از زبان برخی از دولتمردان و رئیس جمهور در سازمان ملل بیان می شود، را مطرح و عنوان کردند.

معاون سابق سیاسی سپاه استان اصفهان عنوان کرد: همه مسئولان و مردم باید نسبت به تهدیدهای و رفتار دشمن یک شناخت کاملتری پیدا کنند تا مجبور نباشیم پس از پرداخت هزینه های سنگین به نتیجه اولیه و توصیه رهبران انقلاب برسیم.

وی با اشاره به اینکهدر دوران هشت سال دفاع مقدس زمانی که همه عوامل پیروزی حتی توکل و ایمان را نگاه کنیم، در راس همه آنها مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن است ادامه داد: حقیقت آنکه رمز پیروزی دفاع مقدس دیروز و امروز، مقاومت در برابر مستکبران جهان است و امروز دولتمردان ما باید این درس و پیام هشت دفاع مقدس را دریابند و در صحنه دیپلماسی نیز بکار ببندند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها