نشست مشترک مسئول ناحیه بسیج دانشجویی و معاونت روابط عمومی بسیج دانشجویی با مسئولین نهاد رهبری در دانشگاهای شهرستان یزد برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۵۱۶۶۱
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، همزمان با اغاز سال تحصیلی جدید نشستی مشترک با حضور مسئول بسیج دانشجویی، مسئول روابط عمومی و فضای مجازی و مسئولین نهاد های رهبری دردانشگاهای شهرستان یزد جهت بررسی سازوکار سخنرانی دانشجویان نماینده تشکل های انقلابی در نماز جمعه دارالعباده یزد برگزار شد.

در این جلسه "حجت الاسلام مهدی حر زاده" مسئول نهاد رهبری در دانشگاهای استان،ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به ضرورت تبیین مسائل اصلی انقلاب اسلامی و تقویت گفتمان اصیل امام و رهبری به سخنان امام خامنه ای مبنی بر اهمیت و لزوم تبیین مواضع دانشجویان در نماز عبادی سیاسی جمعه؛ از استقبال تشکل های انقلابی دانشجویی از این برنامه خبر داد و بر لزوم پیگیری این برنامه در شهرستان ها تاکید کرد.

در ادامه "سید حسین راسخی" مسئول بسیج دانشجویی استان با اشاره به عملی شدن این مهم در نماز جمعه شهر دارالعباده یزد در هفته های گذشته افزود: دانشجویان به عنوان پرچمداران انقلاب اسلامی در گفتمان سازی انقلاب نقش اساسی و به سزایی دارند و تریبون های نماز جمعه فرصت خوبی جهت روشنگری انقلابی و بصیرت افزایی توسط این قشر آرمان خواه و عدالت طلب است.
راسخی با اشاره به ضرورت روشنگری در حوزه اقتصاد مقاومتی و بیان دغدغه فرهنگی و اجتماعی توسط دانشجویان خاطر نشان کرد: سرپنجگان نخبگان کشور در امر روشنگری دانشجویان هستند.

سپس "عابدی" مسئول روابط عمومی و فضای مجازی بسیج دانشجویی ضمن تشکر از همکاری مسئولین ستاد نماز جمعه یزد اظهار داشت: امیدواریم با هماهنگی های صورت گرفته با مسئولین اقامه نماز جمعه شهرستان های یزد و استقبال ستاد برگزاری نماز جمعه استان و ائمه جمعه، از هفته های اینده؛ علاوه بر یزد شاهد سخنرانی دانشجویان در نماز جمعه های شهرستان های استان نیز خواهیم بود.
در پایان هریک از اعضا پیشنهاداتی برای هر چه بهتر برگزار شدن سخنرانی دانشجویان پیش از خطبه‌های نماز جمعه ارائه دادند.
ارسال نظرات