مسوول گروه جهادی فداییان عدالت در گفتگو با «بسیج»:

گروه‌های جهادی در مناطق محروم اجازه جولان را به دلالان نمی‌دهند

محمدرضا فراهانی گفت: دلالان در مناطق محروم روستایی، محصولات تولیدی را با قیمت کم از چنگال مردم بومی درآورده و به سودجویی خود فکر می‌کنند ولی گروه‌های جهادی اجازه جولان دلالان را نمی دهند .
کد خبر: ۸۷۵۱۶۵۹
|
۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹

محمد رضا فراهانی مسوول گروه جهادی فداییان عدالت در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: گروه‌های جهادی در راستای عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی، در مناطق محروم روستایی جهاد می‌کنند و فعالیت‌هایی از جمله آموزش، مشاوره و ارزیابی پتانسیل منطقه را انجام می‌دهند تا بتوانند مردم مناطق محروم را در تولید، عرضه و فروش محصولات خود یاری رسانند.

وی با بیان اینکه دلالان نمی‌گذارند مناطق محروم رشد کنند افزود: کمبود یا فقدان صنایع تبدیلی در مناطق محروم از جمله معضلات اساسی است که باید توسط مسوولان رفع شود و دلالان در مناطق روستایی محصولات تولیدی را با قیمت کم از چنگال مردم بومی درآورده و به سود جویی خود فکر می‌کنند که گروه‌های جهادی اجازه جولان دلالان را نمی دهند.

فراهانی خاطر نشان کرد: گروه جهادی فداییان عدالت توانسته است در مناطق محروم سیستان و بلوچستان تعدادی تنور نانوایی را به مردم ارائه دهد و همچنین بیش از 500 چرخ خیاطی را فراهم کرده است تا مردم این مناطق بتوانند از طریق خود کفایی و حرفه آموزی معیشت اقتصادی خود را تامین کنند.

ارسال نظرات