فرماندار بهاباد در مراسم رژه نیروهای نظامی و انتظامی:

اقتدار رژیم هایی مثل اسرائیل از بین رفته است/آمادگی نیروهای مسلح برای مقابله با تهدیدات و تهاجم دشمن

اقبال در مراسم ؤزه نیروهای نظامی و انتظامی بهاباد گفت:در حال حاضر دلاوری ها و رشادتهای رزمندگان ما الگویی شده برای بیداری ها و مقاومت های اسلامی ملت مسلمان منطقه و جهان، و امروز می بینیم که اقتدار رژیم هایی مثل اسرائیل نیز از بین رفته است.
کد خبر: ۸۷۵۱۶۳۵
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، به مناسبت هفته دفاع مقدس مراسم رژه نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان بهاباد با حضور فرماندار و اعضای شورای تامین و جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم در جوار آرامگاه آخوند ملا عبدالله بهابادی برگزارشد.

در این مراسم فرماندار بهاباد با تبریک هفته دفاع مقدس وبا یادآوری حماسه شهیدان این جنگ که با از خودگذشتگی و ایثار سند افتخار و پیروزی مهین اسلامی عزیزمان ایران را با خون خود امضا کردند، اظهار داشت: در جنگ و دفاع مقدس هشت ساله، به این نتیجه رسیدیم که باید بر روی پای خود بایستیم و به این خودباوری دست یافتیم که می توان سالیان سال، علیه تمامی قدرت ها و ابرقدرت ها مبارزه کرد، همچنان که حضرت امام خمینی(ره) فرمود: «ما در این جنگ، ابهت دو قدرت شرق و غرب را شکستیم.

عباس اقبال به ایستادگی خانواده‌های عزیز ایثارگران ما در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: دشمنان و دنیا باید به ایستادگی و مقاومت خانواده های ایثارگرما در دوران دفاع مقدس بنگرد که در طول این سی و چند سال چگونه با چهره بشاش و شاداب با وجود اینکه عزیزترین عزیزان خود را تقدیم کرده‌اند، ایستاده‌اند و فداکارند و افتخار می‌کنند که باز هم برای این کشور و سرزمین و برای اسلام شان و انقلابشان و نظام اسلامی‌شان فداکاری کنند.

وی مقارن شدن شروع سال تحصیلی با هفته شکوهمند « دفاع مقدس»را تقارنی نیکودانست وافزود : این روز فضای مدارس را به یاد و خاطره ی شهیدان، متبرک ساخته وپاسداری از حرمت خون شهیدان را در « سنگر مدرسه » یادآور عصاره های پاک انقلاب می نماید.

اقبال تصریح کرد : با گرامیداشت هفته دفاع مقدس با آرمانهای امام راحل (ره) و شهدا تجدید میثاق نموده و همواره پیروی از منویات رهبر انقلاب را سر لوحه زندگی خود قرار می دهیم تا بتوانیم تحولی بنیادین در حوزه تعلیم و تربیت ایجاد نموده و آرمانهای بلند انقلاب اسلامی در قالب دانشگاه محقق سازیم.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر دلاوری ها و رشادتهای رزمندگان ما الگویی شده برای بیداری ها و مقاومت های اسلامی ملت مسلمان منطقه و جهان، و امروز می بینیم که اقتدار رژیم هایی مثل اسرائیل نیز از بین رفته است.

عالی ترین مقام اجرائی شهرستان با اشاره به جنگ نرم و روانی که دشمنان نظام اسلامی به راه انداخته اند، گفت: امروز نیز در جنگ هستیم و دفاع باید همچنان ادامه داشته باشد، گرچه دشمن در این بخش نیز شکست خورده اما ضربه هایی را وارد کرده است.

وی در ادامه گفت: این آمادگی نیروهای مسلح برای مقابله با تهدیدات و تهاجم دشمن و دفاع از آرمان‌های مقدس شهداء و تجدید پیمان با آرمان‌های امام راحل بیش از هر زمانی ضروری است.

در پایان نیروهای حاضر در جایگاه از مقابل کلام الله مجید و تمثال امام راحل و مقام معظم رهبری رژه رفتند.


ارسال نظرات