امام جمعه تربت حیدریه بر لزوم ترویج و تبیین سبک زندگی اسلامی و مسائل ارزشمند فرهنگی و اخلاقی در نظام تعلیم و تربیت تاکید کرد.
کد خبر: ۸۷۵۱۵۷۲
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام محمدرضا عصمتی صبح امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در دبستان فرهنگ تربت حیدریه اظهار داشت: فرزندان انقلاب اسلامی در نظام تعلیم و تربیت پرورش یافته و برای آینده انقلاب کادر سازی می شوند و لازم است که با فرهنگ و سبک زندگی اسلامی بیشتر آشنا شوند.
 
وی با بیان اینکه همه مسئولان و روحانیان باید در خدمت نظام تعلیم و تربیت باشند، گفت: باید همه برای تربیت نسل جدید، که آینده ساز نظام اسلامی است، برنامه ریزی و مدیریت درست داشته باشیم.
 
در ادامه معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش تربت حیدریه از تحصیل ۳۵ هزار و ۷۶۹ دانش اموز در یکهزار و ۶۶۶ کلاس درس خبر داد و افزود: نماز جماعت اول وقت، هر مدرسه یک سرود و همچنین هر دانش آموز یک طرح از اولویت های مهم مدارس تربت حیدریه می باشد.
 
سعید نیروئی بیان کرد: ارتقای کیفیت و آماده سازی دانش آموزان برای پذیرش مسئولیت به عنوان سیاست اصلی وزارت آموزش و پرورش، در سال تحصیلی جدید در دستور کار این معاونت قرار گرفته است. شهرستان تربت حیدریه ۳۵ هزار و ۷۶۹ دانش آموز دارد که در یک هزار و ۶۶۶ کلاس درس در ۳۱۶ آموزشگاه و با ۲۵۰۰ معلم تحصیل می کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها