سردار نقدی در همایش تجلیل از خبرنگاران هشت سال دفاع مقدس:
سردار نقدی گفت: امروز جنگ ما به اصحاب رسانه رسیده و اسلحه گرم دیگر اثری ندارد دشمن هر جا دست به عملیات نظامی می زند نتیجه عکس می گیرد.
کد خبر: ۸۷۵۱۵۵۸
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در همایش تجلیل از خبرنگاران هشت سال دفاع مقدس که صبح امروز در پاتوق خبر برگزار شد گفت: هفته دفاع مقدس را خدمت همه مردان عرصه خبر و خواهران پیشتاز تبریک می گویم.

وی افزود: امروز جنگ ما به اصحاب رسانه رسیده و اسلحه گرم دیگر اثری ندارد دشمن هر جا دست به عملیات نظامی می زند نتیجه عکس می گیرد اکثر کشورهای اروپایی و آمریکا در بحران اقتصادی به سر می برند و نه زورشان و نه زرشان دیگر کارآمد نیست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: دشمن به همین خاطر است که به تزویر پناه آورده و معاویه وار با تزویر به جنگ ملت ها آمده، امروز جنگ جنگ رسانه ها است تلاش رسانه های انبوه دشمن این است که ملت ها را با تزویر مغلوب خود کنند و شما که میدان رسانه را در اختیار دارید در خط مقدم جبهه این جنگ هستید.

سردار نقدی گفت: انبوه رسانه های دشمن که عددشان قابل محاسبه نیست در برابر عدد و امکانات کم شما قرار گرفته اند ولی ما نمی ترسیم و پیروز می شویم چرا که دست ما پر است، بحث بیان و قلم و نرم افزار ما است که مبتنی بر فطرت انسانهاست و بر دل می نشیند. ما حقیقت را می گوییم و این ما را به پیروزی می رساند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: با رشادتی که شما به خرج می دهید و نسل نویی که تربیت می شود کمر دشمن را می شکنیم، اسلحه و تیر دشمن امروز فایده ای برایش ندارد دشمن در ظلم خود غرق شده است و هر چه بیشتر سلاح به کار می گیرد بیشتر فرو می رود شما سرداران عرصه جنگ رسانه ها هستید و ما در کنار شماییم.

ارسال نظرات