بوشهر-همزمان با سراسر کشور و در روز بازگشایی مدارس زنگ ایثار و مقاومت ،زنگ سرشماری و زنگ آغاز سال تحصیلی درمدارس گناوه با حضور مسئولین نواخته شد.
کد خبر: ۸۷۵۱۵۴۶
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان گناوه ،در این مراسم حجت الاسلام رکنی حسینی امام جمعه گناوه گفت:  امروز  موفقیت های ما  به برکات خون شهیدان که 8 سال جانانه ایستادند و با خون خود رساله های علمی و عملی خود را امضا کردند .

وی افزود :.امروز اگر دانش آموزان و دانشجویان ما در میادین مختلف بین المللی صاحب مدال های رنگارنگ می شوند به خاطر خون شهیدان و مقاومت 8 سال ملت ایران است و اگر امروز امنیت بالایی در کشور برقرار است حاصل خون همه شهیدان است .

سید علی پاکنژاد فرماندار گناوه نیز در این مراسم با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید  گفت :امیدوارم سال تحصیلی جدید همانند سال های گذشته با موفقیت به پایان برسانیم و در سال تحصیلی 95-96 افتخارآفرینی برای ملت داشته باشیم.

اسکندر احمدی  مدیر اداره آموزش و پرورش گناوه نیز باتبریک بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس گفت :

ما تلاش می کنیم در همه زمینه ها یک انسان کامل پرورش یابدانسانی که برای فردا و آینده کشور آماده شود ما هم به آموزش و هم پرورش می پردازیم دین و دانش در کنار هم هستند .ما انسانی را پرورش می دهیم که جهان را بسازد

وی افزود :معلمی یک شغل نیست یک عشق و یک هنر است ما در مدرسه عدالت ،راستگویی ،صداقت امام شناسی قرآن و امر به معروف  و...در کنار فیزیک و شیمی آموزش می دهیم ما خوبی ها را آموزش می دهیم و به دنبال بدی ها نیستیم و از نظر ما گفتن سخن بد یا رفتار بد مطرود است.

مدیر آموزش و پرورش گناوه بیان داشت :امسال  17 هزار دانش آموز در 118 مدرسه کار خود را آغاز می کنند و در تابستان در طرح پروژه مهر برای 160نفر از دبیران با سابقه زیر 10 سال خدمت به کمک اساتید ی از تهران کلاس آموزشی  برگزار کردیم و آماده رفتن به سر کلاس ها شدند .

ارسال نظرات