فرمانده بسیج جامعه پزشکی در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی؛

به برکت خون شهدا، کشورمان امن‌ترین کشور منطقه است

فرمانده بسیج جامعه پزشکی در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی با بیان برگزاری "دهمین یادواره شهدا و ایثارگران دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی" گفت: به برکت خون شهدا، اکنون کشور ما امن ترین کشور منطقه است.
کد خبر: ۸۷۵۱۴۸۶
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴
به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج، حمیدرضا خانکه، گفت: به مناسبت گرامیداشت شهدای دوران دفاع مقدس، فردا ساعت 10 الی 12 برنامه‌ای بزرگداشت شهدا در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی با عنوان "دهمین یادواره شهدا و ایثارگران دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی" برگزار می‌شود.

معاون پژوهشی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی گفت: قرار است در این برنامه از برخی چهره‌های فرهنگی و خانواده‌های شهدا تجلیل شود.

وی با بیان اینکه در این مراسم رئیس محترم دانشگاه، اعضای هیئت علمی و دانشجویان شرکت دارند، تصریح کرد: این مراسم به منظور تبیین جایگاه شهدا و نقش آنها در 8 سال دفاع مقدس و تامین امنیت کشور عزیزمان برگزار می‌شود؛ هدف از برگزاری چنین مراسم‌هایی فرهنگ سازی و اشاعه فرهنگ شهادت ایثار است که با همت و تدبیر حضرت امام خمینی (ره) شروع شد و خوشبختانه اکنون نیز همان شجره طیبه به نام بسیج وجود دارد.

خانکه، ادامه داد: به برکت بسیج اکنون همه عناصر جامعه به داشتن آن افتخار می کنند و همه ارکان جامعه به خون شهدا ارج می‌نهند و ان شالله نظام جمهوری اسلامی ایران در سایه رهنمودهای رهبر انقلاب، مثل ستاره‌ای بدرخشد و تاثیر گذار باشد.

فرمانده بسیج جامعه پزشکی در دانشگاه افزود: به برکت خون شهدا، اکنون کشور ما امن ترین کشور منطقه است و علی‌رغم تبلیغات سوء که از طرف کشورهای استکباری می شود، کشوری یکپارچه در چارچوب فرمایشات مقام معظم رهبری داریم که مایه مباهات است و بسیاری از مردم کشورهای دیگر آرزوی داشتن امنیتی مانند امنیت کشور ما را دارند.
ارسال نظرات