خبرهای داغ:
بادلی خبر داد

برپایی ۲۰ شب نمایشگاه رزمی فرهنگی «از ری تا آسمان»

جانشین سپاه شهر ری گفت: دومین نمایش رزمی فرهنگی «از ری تا‌ آسمان» همزمان با هفته دفاع مقدس افتتاح شده است و به مدت ۲۰ شب و هر شب به استعداد سه هزار نفر ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۸۷۵۱۴۶۹
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج، هادی بادلی، جانشین سپاه شهر ری، از برپایی نمایشگاه رزمی فرهنگی به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: دومین نمایش رزمی فرهنگی «از ری تا‌ آسمان» از اول مهر همزمان با هفته دفاع مقدس افتتاح شد. این نمایشگاه به مدت 20 شب از ساعت 18 تا 23  در انتهای بزرگراه امام علی (ع) از جنوب به شمال ارتفاعات کوه‌های بی بی شهربانو، پذیرای مردم خواهد بود.

وی افزود: سال گذشته اولین نمایشگاه رزمی فرهنگی ما به ابعاد دو هکتار برگزار شد و امسال دومین نمایشگاه به ابعاد پنج هکتار برپا شده است. نمایشگاه هر شب به استعداد سه هزار نفر تماشاگر پذیرای مردم است.

بادلی با اشاره به موضوع محتوایی نمایشگاه گفت: نمایش رزمی فرهنگی ما تلفیقی از تاریخ و دفاع مقدس است. ابتدا واقعه آدم تا خاتم را به تصویر کشیده است و پس از آن واقعه زندگی حضرت امیرالمومنین(ع)، واقعه شهادت حضرت زهرا(س)، واقعه عاشورا، قیام حضرت امام(ره)، شهدای انقلاب، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم را عنوان کرده؛ یعنی یک روایتی از انسان 1400 ساله را به تصویر کشیده است.

جانشین سپاه شهرری با اشاره به بخش‌های مختلف نمایشگاه در ادامه تصریح کرد: نمایشگاه «از ری تا آسمان» شامل سه آیتم کلی است. نمایشگاه فرهنگی که شامل 30 غرفه فرهنگی اعم از فعالیت‌های حوزههای مقامت بسیج و ادارات شهرستان‌ها، بخش اصلی نمایش رزمی و بخش ادوات نظامی که با همکاری نیروی دریایی ارتش، نیروی زمینی ارتش، نیروی هوافضای سپاه و نیروی زمینی سپاه تشکیل شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار